2012-10-23, 03:03
Medlem
Master-Baiters avatar
FUCK Sundsvall

Hoppas Selångersån stiger så hela Snuthuset i Sundsvall får ett ras och sjunker ner.

En av mina bästa vänner I Sundsvall Stefan Johansson ramlade ner i Selångersån ??

Men jag har alldrg hört nåt om det den utredn Åk_ -son stod 30cm intill Stefan å han var häktad länge som faan. Flera Veckor

Jag Kände ÅXe å hans tjej Exa dom gjorde allt för 2000 spänn (knarkare) Eva bor nu mer I Umeå.

Stefan hade ett barn med en fin tjej Pernilla Bägge drack . Hon är numer a- lagare

Jag var inte med när Stefan drunknade Vi satt å söp innan han njöt å var glad hela natten hos mig men inte mer än typ 5-6 Öl Han tog inga tabletter han ville däremot ha det.. Kan bara säga att Stefan gick på morgonen.

Jag tror ÅkX fällde han så han dog av misstag ner I Selångersån Stefan spelade ofta allan, ?ke satt häktad 2 veckor.

Efter 20 min på botten var min vän Stefan Johansson Hjärndöd.l

Mötte Å: månader senare hans såg på mig skyldigt, jag förstod att allt i Sundsvall var över för honom. Jag sade INGET
Senast redigerad av Master-Baiter 2012-10-23 kl. 03:34.
Citera
2012-10-23, 10:34
Medlem
5-6 år sedan nu va? E*a är vad jag vet nykter sedan ett tag tillbaka. Å*e såg jag för någon dag sedan på g som vanligt. Kom ner på stan precis när dom tog upp han. Vi var väl inte bästa vänner men kände varan.
Åke sa att han trodde han somnat och rullat i när ingen såg, men ryktena trodde dom hade gått igenom fickorna på honom och lämmnat han... Svårt att se setta klaras upp om det inte var en olycka.
Senast redigerad av vpe 2012-10-23 kl. 10:39.
Citera
2012-10-23, 23:08
Medlem
Johansson!!!??? Nilsson hette han väl.
Citera
2012-10-29, 12:28
Medlem
Ja, Nilsson hette han. Du kan inte ha varit så jävla bra kompis med honom om du inte ens får hans efternamn rätt....... sluta snacka skit om ev mord.
Citera
2012-10-29, 12:38
Medlem
Quoters avatar
Av alla trådstarter på Flashback-krim som jag läst hittills torde denna ta priset (i termer av utrotningshotad intelligenskvot).
Citera
2012-10-30, 00:44
Medlem
Master-Baiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursatan
Ja, Nilsson hette han. Du kan inte ha varit så jävla bra kompis med honom om du inte ens får hans efternamn rätt....... sluta snacka skit om ev mord.

My bad Nilsson hette han såklart inte Johansson, någon som vet hur det går för Stefans storebrossa bor han fortfarande hemma hos mamma när han inte sitter inne? Ang ev mord Å.e som blev gripen direkt e,f när det hände, satt faktiskt häktad ett tag för detta. Seriöst!
Senast redigerad av Master-Baiter 2012-10-30 kl. 00:52. Anledning: stavFfel
Citera
2012-10-30, 19:15
Medlem
Roine dog för drygt nått år sen.....kanske va 2 år till o med.
Citera
2012-11-24, 12:26
Medlem
Nihilists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master-Baiter
FUCK Sundsvall

Hoppas Selångersån stiger så hela Snuthuset i Sundsvall får ett ras och sjunker ner.

En av mina bästa vänner I Sundsvall Stefan Johansson ramlade ner i Selångersån ??

Men jag har alldrg hört nåt om det den utredn Åk_ -son stod 30cm intill Stefan å han var häktad länge som faan. Flera Veckor

Jag Kände ÅXe å hans tjej Exa dom gjorde allt för 2000 spänn (knarkare) Eva bor nu mer I Umeå.

Stefan hade ett barn med en fin tjej Pernilla Bägge drack . Hon är numer a- lagare

Jag var inte med när Stefan drunknade Vi satt å söp innan han njöt å var glad hela natten hos mig men inte mer än typ 5-6 Öl Han tog inga tabletter han ville däremot ha det.. Kan bara säga att Stefan gick på morgonen.

Jag tror ÅkX fällde han så han dog av misstag ner I Selångersån Stefan spelade ofta allan, ?ke satt häktad 2 veckor.

Efter 20 min på botten var min vän Stefan Johansson Hjärndöd.l

Mötte Å: månader senare hans såg på mig skyldigt, jag förstod att allt i Sundsvall var över för honom. Jag sade INGET

Låter som att han var halvt hjärndöd innan. Sprit och tablettmissbrukare, låter inget vidare.
Tråkigt att höra om din "vän".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in