2012-10-30, 12:39
Medlem
Meeis avatar
Var inne på teliabutiken idag och dom hade beställt in 920 igår. Skulle antagligen få in dom i början av nästa vecka så ser ut som man kommer kunna få sig en lur snart.
Citera
2012-10-30, 14:16
Medlem
BBooBBs avatar
Beställde från telia bara minuter efter den kom ut på hemsidan. Då ska hon att jag skulle få den idag, Men hon ljög
Haha hoppas man får den snart.
Citera
2012-10-30, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BBooBB
Beställde från telia bara minuter efter den kom ut på hemsidan. Då ska hon att jag skulle få den idag, Men hon ljög
Haha hoppas man får den snart.

Står vecka 46 på telias hemsida...
Citera
2012-10-30, 17:05
Medlem
BonZaiTraeds avatar
Jag vill gärna ha en Lumia 920 (det finns ingen 900, va?) men är det värt med 399kr/mån om man får fri samtalsminuter, fri surf och och fria sms?
Citera
2012-10-30, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonZaiTraed
Jag vill gärna ha en Lumia 920 (det finns ingen 900, va?) men är det värt med 399kr/mån om man får fri samtalsminuter, fri surf och och fria sms?

Visst finns det en 900 men den är inte lika vass och får inte WP8.
Citera
2012-10-30, 20:41
Medlem
BBooBBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumulv
Står vecka 46 på telias hemsida...

När jag ringde och beställde så stod det inget och tjejen jag pratade med sa att den skulle vara här idag.
Men visste att den lyckan fanns efter som det är sagt v:46 hela tiden.
Citera
2012-10-31, 05:08
Medlem
Väldigt sugen på denna mobilen men verkar inte som Tre har den? har ingen lust med en annan operatör men visst möjligheten att betala kontant på billigaste ställe sen bara använda mitt abonnemang hos Tre.

Min 3gs sjunger på sista versen för batteriet håller inte en dag längre så det blir bli att ragga upp en Nokia vecka 46 någonstans.
Citera
2012-10-31, 06:32
Medlem
cunthunters avatar
Jag är en 100% Apple fanboy.
Jag köpte mig en iPhone 5 kontant dagarna efter den släpptes i Sverige och blev inte helt 100% nöjd.

Jag kommer ge min iPhone 5 till min fru och köpa mig en Nokia 920..

Så, jag har erkänt, jag är lurad dum och slav för överbetalt junk...

Citera
2012-10-31, 11:13
Medlem
Jag förstår inte varför folk tror att de ska gå i konkurs?? Övergången till WP har ju förstås kostat, likaså alla nedskärningar med fallskärmar och vederlag det medför.. Man har ännu över 40 Miljarder i likvider, NSN gick 3 miljarder denna q, navteq går bättre för varje q, man har den starkaste patentportföljen mm. Allihopa tror att man faller enbart på smartphones, så är det dock inte.. WP8 är en hit, lumia 920 är en blivande storsäljare, innovationen är otrolig. Q1 2013 kommer företaget gå på plus igen och aktier kommer ligga runt 50 kr.

Visst jag är en Nokia fanboy och har redan förbeställt 2 L920, men detta är sanningen..
Citera
2012-11-28, 15:05
Medlem
pponmms avatar
Vad jag har fått för mig så släpps Nokia Lumia 920 imorgon 2012-11-29?

källa
Citat:
Lumia 920 med 32 gigabyte minne kommer att kosta runt 5 700 kronor inklusive moms utan några subventioner från teleoperatörer.

Jag funderar på att sticka in till stan och köpa mig telefonen imorgon om så är fallet faktiskt. Är det någon som har säkrare källor?
Citera
2012-11-28, 16:57
Medlem
pponmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadoro
Ingen aning faktiskt, inte så att jag tycker det är jobbigt att sätta in en sladd i den förstår inte riktigt funktionen med den, men köp den från tele2 på hemsidan så bjuder dom på den, dom 100 första :-P

Laddningsplatt-tekniken(?) är inte till för att folk tycker att det är jobbigt med sladd osv. Den öppnar upp möjligheter för framtiden där de kanske bygger in laddningsplattor i borden på caféer och liknande. Då behöver du aldrig oroa dig för att få slut på batteri, det är bara att sätta sig på fiken i några minuter medan du låter mobilen ligga på bordet och ladda.
Citera
2012-11-29, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pponmm
Laddningsplatt-tekniken(?) är inte till för att folk tycker att det är jobbigt med sladd osv. Den öppnar upp möjligheter för framtiden där de kanske bygger in laddningsplattor i borden på caféer och liknande. Då behöver du aldrig oroa dig för att få slut på batteri, det är bara att sätta sig på fiken i några minuter medan du låter mobilen ligga på bordet och ladda.

Jag sitter nu här med min Lumia 920, jag va den första i Sverige som fick den enligt tele2butiken
För alla er som är vana vid Nokia kan ni glömma att ni känner igen någonting, allting är extremt svårt och jag tycker till och med det är svårt att veta hur jag ska göra för att ens ringa ett samtal eller skicka ett sms.
Väldigt knasig mobil, bara pillat på den sen 6 idag ju men hittils är det ingen höjdare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in