Citat:
Ursprungligen postat av mike70
Stick härifrån din jävla fiskmås själv, för du verkar ju öht inte ens läsa vad som skrivs i tråden. Är du slaskjournalist mån tro? Får onekligen sådana vibbar.
Cykeln kan ägas av vem som helst i Umeå. Varför vill du veta vem den tyska medborgaren är? Känner du många 28-åringar från Tyskland som vistats i Sverige? Är det inte tragiskt nog att en ung kvinna har avlidit utan att du måste gotta dig i detaljer som dessa?
Jag har läst allt i tråden, kanske har missat något men vad menar du med att jag inte verkar läsa vad som skrivs!?
Ja cykeln kan ha ägts av vem som helst i UMeå. Men det var en person som påstod att det var GM's cykel. Därför drar jag slutsatsen att det är en person som vet om vad GM har för cykel. En bekant till GM kanske? Det är intressant för då kanske han sitter inne med mer information om GM. Det är allt jag är ute efter i denna tråd, få fram information och spekulera i vad som hänt samt omständigheter & detaljer kring det hela. Vad fan är du ute efter i denna tråd? Tidningarna bör räcka gott och väl till dig om du känner dig stött när någon frågar efter detaljer kring ett eventuellt mord.
Spelar det någon roll exakta anledningen till varför jag frågar efter vem BO är? Är inte detta rätt tråd att fiska efter information gällande GM & BO? Tänk om alla hade resonerat som du. Då hade jag inte hängt på flashback.
Tack så jävla mycket för ditt bidrag till denna tråd din jävla fiskmås.