2012-10-24, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Ja och även blandat med benso.
Vad är det du försöker säga, läser bara en massa dravel om en fylla.

Så klart drogerna/alkoholen bidrar,
sen att det är orsaken är ju bara ren bullshit.

Vem har sagt att det är orsaken? Vi har diskuterat eventuella droger som kan ha varit inblandade iom att GM enligt källor är en "knarkare". Rena gissningar & spekulationer. Min gissning var att alkohol+benso kan ha varit en möjlig kombo under den aktuella kvällen och sen gav jag min bild & erfarenheter av den drogkombon som uppbackning till min teori. Vad har du själv att komma med? Du är bevisligen för dum för att förstå poängen med mitt inlägg. Sista gången jag slösar bort tid på att skriva något till dig. Stick härifrån din jävla fiskmås.

Ont:
Fan va illa att hon avlidit. Inga nya förhör har skett med GM sen häktesförhandlingarna igår. Hur länge kommer det att dröja tills vi får ny information? Ingen som har något mer skvaller om GM?

Någon nämde att hans cykel stått parkerad utanför flygplatsen hela sommaren. Hur kommer det sig att personen i fråga har den informationen? Inget namn på den 28-åriga tyskan än? Vet vi ens vad hon hade studerat på universitetet?
Citera
2012-10-24, 18:16
Medlem
Kenty-59s avatar
Om jag inte minns helt fel så var det en annan vid namn Fr*nk som var inblandad i ett mord för några år sen.
Har för mig han var från Malå och mördade en yngre tjej i Dalarna / Västmanland..
Måste vara en släkting, för så vanligt efternamn är det ju inte..

Hittade igen tråden..
https://www.flashback.org/t625703
Citera
2012-10-24, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no1set
Stick härifrån din jävla fiskmås.

Ont:
Fan va illa att hon avlidit. Inga nya förhör har skett med GM sen häktesförhandlingarna igår. Hur länge kommer det att dröja tills vi får ny information? Ingen som har något mer skvaller om GM?

Någon nämde att hans cykel stått parkerad utanför flygplatsen hela sommaren. Hur kommer det sig att personen i fråga har den informationen? Inget namn på den 28-åriga tyskan än? Vet vi ens vad hon hade studerat på universitetet?

Stick härifrån din jävla fiskmås själv, för du verkar ju öht inte ens läsa vad som skrivs i tråden. Är du slaskjournalist mån tro? Får onekligen sådana vibbar.
Cykeln kan ägas av vem som helst i Umeå. Varför vill du veta vem den tyska medborgaren är? Känner du många 28-åringar från Tyskland som vistats i Sverige? Är det inte tragiskt nog att en ung kvinna har avlidit utan att du måste gotta dig i detaljer som dessa?
Citera
2012-10-24, 18:26
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mike70
Stick härifrån din jävla fiskmås själv, för du verkar ju öht inte ens läsa vad som skrivs i tråden. Är du slaskjournalist mån tro? Får onekligen sådana vibbar.
Cykeln kan ägas av vem som helst i Umeå. Varför vill du veta vem den tyska medborgaren är? Känner du många 28-åringar från Tyskland som vistats i Sverige? Är det inte tragiskt nog att en ung kvinna har avlidit utan att du måste gotta dig i detaljer som dessa?
Gotta sig i detaljer och spekulationer är väl hela syftet med dessa trådar?
Vill man veta vem tyskan är så är väl ett tips att kolla i hans tidigare högskoleklasser efter ett tysk-klingande namn, tror knappast han träffat henne på nån inspark eller i krog livet då han verkar vara en ganska asocial person.
Citera
2012-10-24, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mike70

Jag har läst allt i tråden, kanske har missat något men vad menar du med att jag inte verkar läsa vad som skrivs!?

Ja cykeln kan ha ägts av vem som helst i UMeå. Men det var en person som påstod att det var GM's cykel. Därför drar jag slutsatsen att det är en person som vet om vad GM har för cykel. En bekant till GM kanske? Det är intressant för då kanske han sitter inne med mer information om GM. Det är allt jag är ute efter i denna tråd, få fram information och spekulera i vad som hänt samt omständigheter & detaljer kring det hela. Vad fan är du ute efter i denna tråd? Tidningarna bör räcka gott och väl till dig om du känner dig stött när någon frågar efter detaljer kring ett eventuellt mord.

Spelar det någon roll exakta anledningen till varför jag frågar efter vem BO är? Är inte detta rätt tråd att fiska efter information gällande GM & BO? Tänk om alla hade resonerat som du. Då hade jag inte hängt på flashback.

Tack så jävla mycket för ditt bidrag till denna tråd din jävla fiskmås.
Citera
2012-10-24, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
Gotta sig i detaljer och spekulationer är väl hela syftet med dessa trådar?
Vill man veta vem tyskan är så är väl ett tips att kolla i hans tidigare högskoleklasser efter ett tysk-klingande namn, tror knappast han träffat henne på nån inspark eller i krog livet då han verkar vara en ganska asocial person.

Bra idé!

Vill någon åta sig detta uppdrag? Eller hänvisa till var denna information finns tillgänglig?
Citera
2012-10-24, 18:47
Medlem
Man kan begära ''namnlista'' på de som tog sig in på universitet under den perioden som F* gick där, eller dylikt.

Om detta inte sker snabbt så kanske CSN väljer att sekretessbelägga den informationen, med tanke på att F* kommer snart att dömas för något brott.
Senast redigerad av HusvagnSvensson 2012-10-24 kl. 21:43. Anledning: avfetat
Citera
2012-10-24, 19:00
Medlem
om man nu tycker att det är hemskt när folk försöker få fram fakta om mord och dylikt så begriper jag inte hur man överhuvudtaget hamnar i denna typen av trådar?
vi matas med självmordsbombare och lik staplat på varandra från alla världens hörn, personligen så är detta mord en av dessa, sen är väll allt lidande tragiskt, men blir mer påtagligt ju närmare ens bostad det kommer, vi är alla fiskmåsar oavsett om vi är intresserade att veta detaljer om mord eller senaste nyheterna i hänt i veckan, om man därimot hade tagit till sig alla hemskheter känslomässigt så hade det nog blivit ohållbart i längden, detta är för mig en nyhet som glömts bort imorgon.
Citera
2012-10-24, 19:48
Medlem
Hon var studerande i umeå 2010/2011
Citera
2012-10-24, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BinZaaR
Man kan begära ''namnlista'' på de som tog sig in på universitet under den perioden som F* gick där, eller dylikt.

Om detta inte sker snabbt så kanske CSN väljer att sekretessbelägga den informationen, med tanke på att F* kommer snart att dömas för något brott.

Jag har sökt efter antagningslistor etc, även efter antagningslista på utbytesstudenter. Hittade inget. Någon som vet var man kan hitta dessa listor?

Jag vet inte ett piss om detta men jag är tveksam till att det går att hitta online. Kanske måste kontakta universitetet för att få ett sådant utdrag? Någon som kan upplysa oss?
Citera
2012-10-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no1set
Jag har sökt efter antagningslistor etc, även efter antagningslista på utbytesstudenter. Hittade inget. Någon som vet var man kan hitta dessa listor?

Jag vet inte ett piss om detta men jag är tveksam till att det går att hitta online. Kanske måste kontakta universitetet för att få ett sådant utdrag? Någon som kan upplysa oss?

Kontakta universitetet/den institution du vill ha ut listor från. Offentlighetsprincipen gäller även för klasslistor.
Citera
2012-10-24, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Om jag inte minns helt fel så var det en annan vid namn Fr*nk som var inblandad i ett mord för några år sen.
Har för mig han var från Malå och mördade en yngre tjej i Dalarna / Västmanland..
Måste vara en släkting, för så vanligt efternamn är det ju inte..

Hittade igen tråden..
https://www.flashback.org/t625703

Uppe i skogen är det inte ett ovanligt efternamn, tror inte att det råder något nära släktspak mellan dessa två. Kan ha fel, vet endast vem en av dessa Fr4nk är.

/ V
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in