2020-06-22, 16:17
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knugen77
Ingen aning, därför jag efterfrågade domen. Jag ser bara att han är flaggad på mrkoll vilket innebär att man är förekommande i något mål.

ok, kolla på Lexbase och lägg ut här sedan så ser vi.
Citera
2020-06-22, 16:27
Medlem
Hela 45 bast är pojken men när blir han vuxen sin ålder..?
Senast redigerad av 2006 2020-06-22 kl. 16:57.
Citera
2020-06-23, 07:45
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Vad har han gjort?

Relaterat till detta?
(FB) Underhållningsprofil känd från TV utreds för våldtäkt
Citera
2020-06-25, 21:42
Avslutad
Vad består hans liv av egentligen?
Citera
2020-06-25, 21:58
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Vad består hans liv av egentligen?

Fylla och bakfyllor verkar det som. Han har bara festbilder utlagt på sin Facebooksida.
Undrar om han är alkad. Om man aldrig behöver kliva upp klockan sex på måndag morron för att jobba utan hela ens existens går ut på barhäng så måste risken vara stor för att man blir beroende.

Han påminner lite om en yngre Jan Stenbäck.
Citera
2020-06-25, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Fylla och bakfyllor verkar det som. Han har bara festbilder utlagt på sin Facebooksida.
Undrar om han är alkad. Om man aldrig behöver kliva upp klockan sex på måndag morron för att jobba utan hela ens existens går ut på barhäng så måste risken vara stor för att man blir beroende.

Tillslut måste ju han inse vilket tråkigt liv han har men han går ju efter mottot "livet är en fest"

Känner många som är som honom och oftast brukar de hitta en anledning att ta livet av sig
Citera
2020-06-26, 07:59
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Tillslut måste ju han inse vilket tråkigt liv han har men han går ju efter mottot "livet är en fest"

Känner många som är som honom och oftast brukar de hitta en anledning att ta livet av sig

Jag fattar inte hur karln pallar med. Jag är 42 år gammal. Under midsommarhelgen så sög jag i mig 2 st 70 cl sprit plus en del öl själv. På söndagen hade man f-n självmordstankar.
Jag är fortfarande rätt sänkt mentalt en vecka efter den där fyllan.
Och den där dåren är 45 och festar som en 20-åring på semester nere på Kos.
Citera
2020-06-26, 14:55
Avslutad
Citat:
Jag fattar inte hur karln pallar med. Jag är 42 år gammal. Under midsommarhelgen så sög jag i mig 2 st 70 cl sprit plus en del öl själv. På söndagen hade man f-n självmordstankar.

Saken är den att han måste tillslut inse att livet känns monotont, förstår vad du menar annars.
Citera
2020-06-26, 15:18
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:

Det var till att ha låga tankar om Jan Stenbäck. Eller du kanske inte riktigt vet vem han var. Han gjorde lite mer med sitt liv än denne "greven".
Citera
2020-06-26, 15:26
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

Håller med. är själv endast 38 år och tycker själv midsommar blev hårt. Fattar inte att han orkar partaja så där hårt.
Citera
2020-06-26, 15:32
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Det var till att ha låga tankar om Jan Stenbäck. Eller du kanske inte riktigt vet vem han var. Han gjorde lite mer med sitt liv än denne "greven".

Håller med dig Stenbäck var en duktig affärsman och innovatör.
Skulle snarare jämföra honom med Philipssons eller Kreugers söner.
Citera
2020-06-26, 17:25
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB

Han liknar han utseendemässigt litegrann.
Förvisso var Stenbäck också en livsnjutare men där var det mer mat det handlade om.
Jag har full respekt för Janne. Han jobbade ju sig upp till sin framgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in