Citat:
Ursprungligen postat av Magistrate
"Supermarine" verkar ha någon märklig "hang up" i frågan och svammlar,
dvs det finns ingen relevans i hans påståenden.
Hur vet du att jag inte har det eftersom du uppenbarligen citerar vad någon annan skriver? Du har ingen aning om vad jag vet, vem jag känner eller ens vem jag är. Och så pass kan jag säga att jag med största sannolikhet vet mer än dig, då du själv inte tycks någon information överhuvudet taget om det. Jag har en hang-up och den är att folk som tyvärr svamlar själva, sitter och påstår att det jag säger inte är sant. Om det räknas som en hang-up när andra ger sig på en med osanningar, får jag väl dra på mig några hang-ups till i så fall.
Att Peder Fogstrand inte står nämnd i en intervju i Hemmets Journal är inte detsamma, som att det jag säger om att han har en anknytning till Lanefelt inte är sant. Allting behöver inte stå i tidningen. För att alla skall bli nöjda och glada kan jag ha tagit fel på 1979 och 1969 vilket att döma av era ordalag låter som den allvarligaste synd som begåtts sedan Jesus dog på korset. Jag tvingar dig inte till att tro på vad jag säger. Du får tro precis vad du vill men du eller Xallo eller någon annan, som inte känner personen ifråga, ska inte sitta och skriva saker som ni själva inte har någon insyn i, då är det ju ni som gör bort er. Quod erat demonstrandum.
Det kanske finns anledning till att Susanne L inte kablar ut att hennes make är hans far eller så finner hon det helt enkelt irrelevant. En annan sak är att vi ägnar oss åt skvaller här i tråden. Vissa som vill hävda sig på andras bekostnad, verkar kräva högre bevisbörd här än vad man gör i domstol. Det är väl inte skvaller för inte, för jag utgår från att det är det vi skall syssla med här. Skvaller alla känner till inklusive dig, är väl inte så mycket till skvaller eller? Låter mer som om tråden skulle handla om gamla nyheter i så fall. Det här gäller din kompis Betty Boop80 också. Det ni tycks vara bra på är möjligen att läsa innantill i tidningsartiklar... och det är väl bra att ni kan läsa! Du kan ju ta Flashbacks egen "Östermalmsexpert" Xallo, agent 0 med rätt att veta bäst, i hand också när ni går mot regnbågen allihop. Släng avataren när du håller på också. Den är ful oavsett om det är Hirst eller ej. "Koll på bollen" som du uttrycker det, har jag men jag tror inte att du har det. Då skulle du inte sitta där och rapa samma saker som andra säger som Bill & Bull.
Fogstrand själv säger det jag säger. Jag antog att han avlades inom äktenskapet då men det kan ha varit ett misstag från min sida. Han sa inte hur det låg till med den saken och jag frågade honom inte om det heller. Många, obeoroende av varandra säger dock det jag säger och då är det inte små 17-åriga tjejer som knappt fått bröst. Jag utgår därför från att det är sant. Vad skulle alla dessa människor inklusive personen själv ha för anledning att springa omkring och säga det till höger och vänster? Vore det inte enklare om du frågar honom själv om du ej tror mig? Eller förresten, fråga Susanne Lanefelt om varför hon
inte tog med honom i artikeln. Gör det. Skall bli intressant att se vad hon svarar. Han bor inte med den familjen. Han bor med sin mamma på Nybrogatan ett stycke nedanför Östermalmstorg.
För övrigt stavas svamlar med ett "m". Du kan slå upp det om du inte tror det heller.