2005-11-05, 15:45
  #253
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecube
Citerar från en bildtext...
"Peder Fogstrand med vännen Ulf Frederick von Roth."

Är det ens möjligt att heta så ?
Största bratten av alla bratts.


Äh, det där ju ingenting. Han har ju inte ens dubbel-efternamn.


/CW
Citera
2005-11-05, 17:07
  #254
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Äh, det där ju ingenting. Han har ju inte ens dubbel-efternamn.


/CW
Vad har du och greven haft för er den senaste tiden egentligen?
Citera
2005-11-05, 17:12
  #255
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Vad har du och greven haft för er den senaste tiden egentligen?


Nej, vi har inte pratat så mycket. Han trängde sig förbi mig i baren på Sturecompaginet igår. Har blivit ett skränigt ställe förresten. Gick till Plaza istället. Dit har han inte riktigt hittat än.

/CW
Citera
2005-11-05, 17:48
  #256
Medlem
MunchenCallings avatar
Keep up the good work CW

Citat:
Ursprungligen postat av onemanarmy
Varför?
Det handlar inte om avund, om det är dit du vill komma, överklassen är "människor" som tror sig vara bättre än oss vanligt folk bara för att de har pengar, det finns ingen anledning att köpa en villa för 10 miljoner eller köra en porsche för 1 mille. Det finns ingen som hellst anledning, folk svälter och bor på gatan och de gottar sig. Jag vomerar bara jag tänker på det, det är sinnessjukt. Deras tillångar borde beslagtas av staten för att bygga soppkök,billiga bostäder etc etc.

Angående adeln: De är avskyvärda, ett fåtal patetiska "människor" som tror att dom står högre än oss vanligt folk bara för att de har ett speciellt efternamn och ärvda pengar. Heregud, gammalt adelsfolk från feodalsamhället som lever i en jävla drömvärld.

Nej. Det handlar inte alls om avund från din sida.
Om du hade haft så mycket pengar så hade du givetvis köpt soppkök och billiga bostäder för alla pengarna
Citera
2005-11-05, 18:51
  #257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Nej, vi har inte pratat så mycket. Han trängde sig förbi mig i baren på Sturecompaginet igår. Har blivit ett skränigt ställe förresten. Gick till Plaza istället. Dit har han inte riktigt hittat än.

/CW

Igår var han på White room efter Sture...
Citera
2005-11-06, 17:02
  #258
Bannlyst
fyfan, en svettig jävla mongoloid.. vem fan vill sitta brevid den bögen å hinka helrör.. pinsamt
Citera
2005-11-06, 23:36
  #259
Medlem
Var på Plaza i fre, tyckte det var rätt ok men finlandsfärjakänsla med det där nedsänkta dansgolvet m.m. Tror att Peder snart är där med sitt posse eftersom de andra alkade sturemänniskorna var där, typ Peter Lennartsson.
Citera
2005-11-06, 23:38
  #260
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miami Vice
Var på Plaza i fre, tyckte det var rätt ok men finlandsfärjakänsla med det där nedsänkta dansgolvet m.m. Tror att Peder snart är där med sitt posse eftersom de andra alkade sturemänniskorna var där, typ Peter Lennartsson.


Ja, den där jävla kykskåpsförsäljaren. Blä!

/CW
Citera
2005-11-14, 10:07
  #261
Medlem
Greven i TV3 ikväll!

Tydligen så skall Greven och några bratz chicks medverka i TV3's Undercover ikväll, 22.00-23.05.

Enligt Metro, Göteborg, så får Greven ett litet månadstillskott i partykassan av sin far om han har skött sig...stämmer detta månntro?
Citera
2005-11-14, 10:13
  #262
Medlem
getosts avatar
Mycket gnäll och smutskastning från de som i illa dold hemlighet vill ha en plats på Noppes ; )
Citera
2005-11-14, 13:01
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pöjken
Tydligen så skall Greven och några bratz chicks medverka i TV3's Undercover ikväll, 22.00-23.05.

Enligt Metro, Göteborg, så får Greven ett litet månadstillskott i partykassan av sin far om han har skött sig...stämmer detta månntro?


hahahahahahahahahahahahahahahah
Citera
2005-11-14, 14:04
  #264
Medlem
dumkopfs avatar
"-Får du pengar av din pappa?"
"-Man får ett visst tillskott"

Seriöst, hur gammal är den här mannen? 12 år eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in