Keep up the good work CW
Citat:
Ursprungligen postat av onemanarmy
Varför?
Det handlar inte om avund, om det är dit du vill komma, överklassen är "människor" som tror sig vara bättre än oss vanligt folk bara för att de har pengar, det finns ingen anledning att köpa en villa för 10 miljoner eller köra en porsche för 1 mille. Det finns ingen som hellst anledning, folk svälter och bor på gatan och de gottar sig. Jag vomerar bara jag tänker på det, det är sinnessjukt. Deras tillångar borde beslagtas av staten för att bygga soppkök,billiga bostäder etc etc.
Angående adeln: De är avskyvärda, ett fåtal patetiska "människor" som tror att dom står högre än oss vanligt folk bara för att de har ett speciellt efternamn och ärvda pengar. Heregud, gammalt adelsfolk från feodalsamhället som lever i en jävla drömvärld.
Nej. Det handlar inte alls om avund från din sida.
Om du hade haft så mycket pengar så hade du givetvis köpt soppkök och billiga bostäder för alla pengarna