2013-04-26, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mewseek
När jag gick i 9an var det en söt tjej som förlorade hennes ben i en olycka och blev rullstolsbunden.

Pågrund av dettahade hon väldigt få vänner.

Hon var väldigt intresserad av att måla och var en fantastisk konstnär.

Vi var några vänner som bestämde oss för att pranka henne lite för skojs skull. Jag låtsades bli vän med henne och man ser hur hon skiner upp direkt.

Vi börjar hänga lite untanför skolan osv.. En dag tar hon hem mig till henne för o se på film.

Jag frågar om hon kan visa mig hennes bildkollage..(vår skola hade en bild-inrikting som hon gick på. hon hade cirka 50 bilder som hon skulle lämna in och få sitt betyg).

Under filmen så gick jag på toa.

Tar upp en sax från min ficka, går till hennes rum, och klipper sönder alla hennes bildmålningar i hälften och slänger dem.

Sedan går jag.

Nästa dagen rullar hon fram till mig och börjar gråta. Hon frågar vad som hände med hennes konst.

Jag sa: Jag gjorde så att de såg ut som du.

Alla börjar skratta. Hon sitter bara vid sitt bord och stirrar tomt hela dagen.

Detta var mindre en 1 måndag kvar innan projektet hade sin deadline. Hon han inte bli klar...

Off topic osv jag vet, men jag mådde illa av att läsa de där. Du är ett svin rakt igenom.
Citera
2014-09-22, 11:07
Medlem
Palerosess avatar
tror det var i sjuan som vi typ slog ner en tjej i klassen på skojs skull, tycker idag att det var jädrans onödigt men men är förövrigt fortfarande vän med henne. skulle på någon skolresa över dagen och tjejen vi kan kalla henne I, I mådde väldigt dåligt och gick i riktigt slampiga kläder, vi lyckades sminka henne lite som en hora och så ja... hon såg ut som WT horan i hörnet på gatan.. men när vi kom fram till stället där vi skulle vara såå slutade det hela med att våran klassföreståndare sa i stort sett till I att hon såg ut som en hora... vi skrattade så vi höll på och dö men I tyckte inte det var lika roligt... sen var det en måndag om inte jag minns helt fel som vi hade typ en och en halv timmes lunchrast, våran kompis bodde typ 200 meter från skolan så vi gick hem till henne och satt ute och rökte och pratade och skit, kompisen drar då fram en fylld spritflaska som alla smakar lite på. ja alltså det hela slutade med att vi "råkade" supa ner I hahaha vi brottade ner henne och kastade snö på henne när hon var som fullast. För I hade då klunkat i sig hela flaskan och hade inte ätit på hela dagen så hon var ju rätt klapp kanon hahaha var nog roligaste dagen i mitt liv, men var paranoid som fan över att diverse lärare skulle komma på oss, då vi hade gympa och engelska, men tur som vi hade så gick det bra.
Citera
2014-09-22, 12:11
Medlem
_Dante_s avatar
Vi hade en svinig mobbare i pararellklassen som jag och en vän till mig bestämde oss för att lära en läxa. Han hade en längre tid varit ett pain in the ass speciellt mot en tjej i våran klass som han lyckats få att grina ett flertal gånger.
En rast tog vi helt sonika och gick upp på var sida om honom och sa att han var tvungen att följa med oss in på toaletten där vi sett till att det i toalettstolen låg en rejäl kabel så att budskapet skulle gå fram ordentligt s.a.s.
Väl där inne fick han syna insidan av klosetten på nära håll samtidigt som vi med ett stadigt tag i kalsongen drog upp honom till halvt huvudstående där i toan för att avsluta det hela med en spolning!
Han var en sån där E-type/Anders Timell typ vars identitet och styrka satt sig i håret som betydde allt för honom! Så att få frisyren demolerad på detta viset var inget han uppskattade!
Det var en syn för Gudar när han med svansen mellan benen och kalsongen långt uppdragen på ryggen sprang hem till mamma!

Han bytte skola kort därefter kan jag tillägga!
Citera
2014-09-22, 18:37
Medlem
Jag och några kompisar våldtog en nyanländ överviktig invandrare med en avbruten innebandyklubba, det blev ingen stor sak av det hela utan han bara "försvann". Idag kan jag skratta gott åt det men det fanns en tid då jag kände att jag hade gjort fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in