Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Nej det är ingen vits!
Nu blir du väl varnad som fan av ett helt koppel moderatorer, trots att det var ett väl avvägt skämt.
Jag tycker precis som Mulla Krekar. Jag har blivit varnad för saker som jag absolut inte borde ha blivit varnad för och detta har inte ens rört sig om egentliga skämt utan detta att det har funnits en viss underliggande ironisk syrlighet i mitt inlägg som är menad att finnas där så som ett vapen i argumentationen. Moderatorn har sedan , misstänker jag, snabbläst inlägget, inte fattat vad där egentligen står och sedan mot bättre vetande (men helt i enlighet med sin egen förståndsnivå) givit mig en varning. Till saken hör också att över och under ett av inläggen där jag blev varnad för 0.03 var det fullt av andra inlägg med uttjatade och poänglösa skämt , men dessa fick minsann stå kvar.
Det är med moderatorer som med plitar på kriminalvårdsanstalterna; många kan inte motstå frestelsen att utnyttja maktövertaget till att få ur sig lite aggressioner när dom har en dålig dag. Nu åker jag väl på varning för det här...suck.