2006-03-14, 20:29
Medlem
Truxas avatar
Hörru Smurfgrodan...
Om du tar och PMar över lite info till farbror Truxa, så skall vi se om inte klimatet blir trevligare.

Som det är nu så framstår du som en förvirrad vettvilling...
Citera
2006-03-14, 20:29
Medlem
McBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfgrodan
jag går inte på på din låga sandlådenivå. Jag_VET_att du är Truxa och en del andra nicks med så sluta tramsa! Förstår inte vitsen med att skriva inlägg till sig själv. Jo, om man är schizo och inte har ett liv. Är du det eller ej, det är din sak att avgöra,men det lutar däråt ja...!

Hur var det nu...

Citat:
...sluta bete dig som en fjortis!
Citera
2006-03-14, 20:30
Medlem
Truxas avatar
Citat:
jag går inte på på din låga sandlådenivå. Jag_VET_att du är Truxa och en del andra nicks med så sluta tramsa! Förstår inte vitsen med att skriva inlägg till sig själv. Jo, om man är schizo och inte har ett liv. Är du det eller ej, det är din sak att avgöra,men det lutar däråt ja...!

Skall jag ta bort citatet eller...?
Citera
2006-03-14, 21:40
Medlem
icarus_gbgs avatar
Citat:
Vem är han mer?

Lägg ner nu för fanskap. Du blir ju bara mer och mer löjlighetsförklarad (Är det ens ett ord? Annars, grattis, du myntade ett nytt uttryck!).
Citera
2006-03-14, 21:51
Medlem
Truxas avatar
Jag kan meddela att jag har skickat PM till den förvirrade personen som går under namnet smurfgrodan...

Nu får hon/han faktiskt förklara sig.
Citera
2006-03-14, 21:54
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Jag kan meddela att jag har skickat PM till den förvirrade personen som går under namnet smurfgrodan...

Nu får hon/han faktiskt förklara sig.

Svaret löd:
Citera
2006-03-14, 21:57
Bannlyst
Jag tror den tog den

Citat:
Svaret löd:
Citera
2006-03-14, 21:59
Bannlyst
Helt annat då!!

Uppe på Bunkeberget (berget vid Gamlestan) på väg mot göfab ligger en liten stuga på höjden, en vid kanten av berget. Har sett denna många gånger och undrat om det är en övergiven sommarstuga. I helgen ska jag gå upp och kolla-tror iofs inte nån bor där uppe- borde vara öde
Citera
2006-03-14, 22:01
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Uppe på Bunkeberget (berget vid Gamlestan) på väg mot göfab ligger en liten stuga på höjden, en vid kanten av berget. Har sett denna många gånger och undrat om det är en övergiven sommarstuga. I helgen ska jag gå upp och kolla-tror iofs inte nån bor där uppe- borde vara öde

Det är ett duvslag!

Om någon fortfarande har duvor där, så lär dom inte gilla ditt besök...

Det är dess utom fel berg. "Bunkeberget" ligger vid SKFs parkering.
Citera
2006-03-14, 22:17
Medlem
Citat:

De bor folk i vissa av stugorna på berget . Träffade en av dom boende när ja jobbade i gamlestan. Riktigt trevlig & jäkligt tjötig =)
Citera
2006-03-15, 00:39
Medlem
McBs avatar
Citat:
Det är ett duvslag!

Massor med duvslag och en hel massa annat fuffens, finns på ett litet berg i Majorna. Vet inte namn, men jag har exakta koordinater.
Citera
2006-03-15, 13:31
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McB
Massor med duvslag och en hel massa annat fuffens, finns på ett litet berg i Majorna. Vet inte namn, men jag har exakta koordinater.

Gråberget kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in