Citat:
Ursprungligen postat av CiaoArN
Haha! Kan det varit dig man såg här om dagen då?
Svaret är ja. Det har funnits två bunkrar i Högsbo. Du såg antagligen en "hög av större stenar" nära tennishallen, ett rött hus. Och den andra bunkern vet jag inte riktigt hur du skall kunna sett då det är 3M stängsel runt vattentornen där den andra var belägen. För övrigt finns det ett saftigt UE objekt i närheten, under vattentornen.
EDIT: Såg bilden över Högsbo. Kan redan nu säga att ett av X'en är felplacerade. Bjuder gärna på en tur. ;D
JD
Haha kan det varit

Ok men där jag satt det andra Xet, närmare fottbollsplanen, finns det även en stor hög som jag inte kan se som nått annat en en bunker. Mycket större en den högen av större stenar och bättre bevarad typ, men helt överväxt så det ser mer ut som en stor gräs hög. Vattentornet säger du, ska kolla lite mer på det och även försöka kolla närmare på den "bunkern" jag pratar om och kanske ta ett kort. Skickar PM om jag behöver hjälp

Tackar.
Ingen anning om vad det andra är i närheten av Kungsten? Bara en elcentral eller nått eller? Det var öppet dit och det såg inte ut som nått sånt när jag stoppade in huvudet.