2012-10-11, 05:24
Medlem
Det började för en vecka sen då jag tog ett hederligt andetag så som miljoner gånger innan har haft känslan konstant sedan dess, helt plötsligt kommer den sköna känslan från ingenstans. varför undrar jag? har aldrig varit med om det tidigare. Kan det vara så att jag får samma resultat som folk får när dom har "strypsex"?

Förlorar jag hjärnceller...är det så att hjärnan inte får tillräckligt med syre? Vet inte om det är inbillning men det känns som att hjärtat är...jag vet inte hur jag ska förklara men annorlunda helt enkelt. jag har ingen aning detta är aningen udda..tacksam för tips och liknande erfarenheter.
Citera
2012-10-11, 07:57
Medlem
bert-unos avatar
Är du hög?

Annars är det väl ett rätt använt "fenomen" inom avslappning osv. att andas in genom näsan och ut genom munnen.
Citera
2012-10-11, 08:36
Medlem
LightClouds avatar
Jag kan också uppleva detta. Särskilt dagarna efter att jag tagit någon opiat.

Ligger jag då i sängen (nykter och ren, men några dagar efter påverkan) och andas genom näsan kan jag få samma känsla i huvudet för en kort stund som jag får när jag är påverkad. Troligtvis är det placebo, men det är så kalasfint att somna in med en sådan känsla tillsammans med en snus under läppen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in