Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Man är bra jävla dum i huvudet om man tror man skall vinna röster genom att profilera sig som ett parti som "står upp mot främlingsfientlighet och rasism" och att man vill fylla på i flyktingpoolen... Grattis till att hamna utanför Riksdagen, jävla lallare!
Det parti som bara våga snöra åt liiiiiite liiiiite på flyktingströmmen och djärves viska något om "ökade konkreta krav" och "värna västerländska värderingar" kommer att vinna 10-15% nästa val!
Hårt arbetande folk utanför storstädernas caffe latte-träsk och twittervänsterns vattenhålor, är så inihelvete trötta på genustalibaner, miljöskägg och mångkulturprofeter. Man orkar inte med mer HBTQ-svammel!, Stefan Lövdén har en unik chans att klippa alla förlorade S-röster från SD om han bara har lite cojones!!
KD och C är i princip kokta i bajs om de framhärdar med att lalla med i Reinfeldts folkförräderi! Vill man profilera sig och klippa röster för att balansera upp M, så gäller det att snacka om mångkulturen!! Kritiskt!!!
Du vet att Stefan Lövfén är en EXPO stödjare? Har sett citat av han när han är emot "rasism och främlingsfientlighet". Hycklare han är tycker min mor som har jobbat på samma företag i Övik. Där kunde man minsann berätta rasistiska skämt på lunchen, men inte nu nej!
Jag hoppas verkligen KD och C åker ut. Fy fan vilket val det kommer vara.
Vad skulle du tro hända dagen efter? Jag gissar på "Inga vinnare i år heller", precis som i aftonbladet när dom skrev "Ett val utan vinnare", när det egentligen SD som vann.
/ Winston D Thackeray