2012-09-27, 08:24
Medlem
oskar886810s avatar
Det här säger Kitimbwa Sabuni angående TinTin debatten i DN.

http://www.imagebam.com/image/032962212432409

Är inte det rasistiskt sagt så säg. Men ändå tillåter DN att en människa säger så och publicerar det på sin sida.

"Vit Vrede" säger han.

Om jag skrev "Svart Vrede" eller " Afro Vrede" om de tusentals attacker som görs på Vita människor runt om i världen

. I kriget i Rwanda omkom det ett stort antal vita volontärarbetare bara på grund av att de var vita. Ska vi kalla det för "N**er Vrede"?
Citera
2012-09-27, 08:40
Medlem
oskar886810s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheutz
Vi kan inte utesluta att hans far måste ha gillat käppen, så mycket hat och vrede som han har inom sig ...

Problemet som jag ser det är att han har rätt att kalla oss för vita (vit vrede etc) men jag får inte kalla honom för neger.

Han har yttrandefrihet men inte jag.
Citera
2012-09-27, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oskar886810
Problemet som jag ser det är att han har rätt att kalla oss för vita (vit vrede etc) men jag får inte kalla honom för neger.

Han har yttrandefrihet men inte jag.

Problemet är den här jävla offermentaliteten som du och många andra svenskar har.
Byt ut den mot lite "nu jävlar"-mentalitet så är det ett steg i rätt riktning vad gäller att ta tillbaka vårat land från sionisternas grepp.
Citera
2012-09-27, 09:30
Medlem
jonkoping83s avatar
Håller med om att en Jävlar Anamma mentalitet fungerar bättre, det spelar invandringen i händerna då man blir offer. Men den gemene svensken är för feg för att stå upp för en sak. Jag visar tydligt vad jag tycker på arbetsplatsen (butik) och ute på stan. Och tro det eller ej, ganska många accepterar att man faktiskt röstade på SD, endast 1 av 15 arbetskamrater skällde ut mig Och på krogen är det ingen som ser snett på en om än man står för det.
Citera
2012-09-27, 12:43
Medlem
Jag tycker vit vrede låter lite coolt. Behold, my white wrath! I shall smite thee with my wizard staff!

Skämt åsido, men det sista vi svenskar bör göra är att ikläda oss samma offerkappa som Sabuni och andra oduglingar som bara gläfser och snyftar och tycker synd om sig själva. Förresten, finns det en utbredd vit vrede i Sverige av idag över rådande samhällsdegenerering så är den i allra högsta grad befogad.
Citera
2012-09-27, 15:48
Medlem
StraightToHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brickbot
Lägg upp bilden på något ställe som inte har massa jävla porrspam innan man får se bilden, idiot...

Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Haha länken asså, någon naken brud som onanerade.

Tänk om mor min hade kommit in i mitt rum där! Off-topic men..

https://chrome.google.com/webstore/detail/bpcpblpdkddoicgechaickbldbieccko
Citera
2012-09-28, 07:20
Medlem
jonkoping83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadpixel
Jag tycker vit vrede låter lite coolt. Behold, my white wrath! I shall smite thee with my wizard staff!

Skämt åsido, men det sista vi svenskar bör göra är att ikläda oss samma offerkappa som Sabuni och andra oduglingar som bara gläfser och snyftar och tycker synd om sig själva. Förresten, finns det en utbredd vit vrede i Sverige av idag över rådande samhällsdegenerering så är den i allra högsta grad befogad.

Absolut, där har du helt rätt. Offerkappa är farligt, men typiskt Svenskt i landet lagom. Här klagar man mycket, men det är tjatet. Mycket snack och liten verkstad, som bekant Jag har ofta fått ta mycket skit eftersom jag står upp för vad jag tycker och tänker. Just nu är det hårdast att stå upp för invandringsfrågan, men det är inget som jag lider av.

Den stora grejen är också hur invandrarna kan utnyttja detta mot oss, eftersom de har börjat klä i sig en offerkappa. Av någon anledning tycker man mer synd om utländska människor som av fri vilja uppehåller sig i Sverige, trots att inte alla vill anpassa sig efter deras livsstil. Problematiskt är det på jobbet med, när framförallt muslimer har en taskig attityd rent generellt. Den äldre generationen muslimer är trevligare, men då det kommer till de yngre. De är stöddiga något enormt, och får de inte sin vilja fram så är man rasist. Det är även i det läget som man kan kasta ut dem. Då har man markerat att det är inte OK, i Sverige har vi dessa regler. Följ reglerna, eller du blir utkastad.. Omtyckt eller inte, jag kör på den linjen

Tilläggas bör, att det finns svinaktiga Svenskar som beter sig oerhört illa också, så inte för det. Dessa kan man dock markera väldigt tydligt vad som är OK och inte, även om det blir aggressivt påhopp så reder det ut sig på ett bättre sätt eftersom de i grund och botten vet vad det är för värderingar och regler som egentligen gäller i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in