2012-09-21, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrillSituation
Att som Rogue i Xmen inte kunna vidröra ngn utan att den dör, antar jag.
Eller att man självantänder av syre.

The rock i fantastiska fyran har det lite jobbigt han med.....
Citera
2012-09-21, 22:52
Medlem
TriciaMcMillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lu07peda
Ja vilken superkraft är bäst när det gäller att impa på tjejerna,

Eller vilken kraft skulle vara bäst att ha när man umgås med brudar?
Att kunna förutse och uppfylla alla hennes önskningar såklart! ;-)
Citera
2012-09-22, 20:38
Medlem
ReubenFlaggs avatar
Jag tror kvinnor skulle gilla en shapeshifter. En man som är en svensk tråkig helyllekille som lagar mat, hämtar från dagis och tror på jämställdhet men som kan skifta till en spännande muskulös, storkukad latino med hår på bröstet och guldkedjor som bankar på henne bakifrån, spottar henne i ansiktet och drar iväg och tar en öl med kompisarna.
Citera
2012-09-22, 21:56
Medlem
TriciaMcMillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReubenFlagg
Jag tror kvinnor skulle gilla en shapeshifter. En man som är en svensk tråkig helyllekille som lagar mat, hämtar från dagis och tror på jämställdhet men som kan skifta till en spännande muskulös, storkukad latino med hår på bröstet och guldkedjor som bankar på henne bakifrån, spottar henne i ansiktet och drar iväg och tar en öl med kompisarna.
Perfekt! En medföljande menybok med förslag och inspiration. Den ultimata slaven. Jag skulla skriva en lång lista över personer som han skulle se ut som. Nummer 1: Jason Momoa.
Citera
2012-09-22, 22:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knackedack
fel, fel, fel! Läsa hennes tankar såklart!
Men då hade han behövt en superkraft till, att inte kunna bli sinnessjuk.
Citera
2012-09-26, 12:27
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Men då hade han behövt en superkraft till, att inte kunna bli sinnessjuk.

Tänk om Hulken även hade kunnat läsa tankar. Då jävlar hade det spårat ut.
Citera
2012-09-26, 12:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jepp, då hade han nog varit grön hela tiden.
Citera
2012-09-26, 21:20
Medlem
Von Drakes avatar
Nu vet jag inte om dessa räknas som superhjältar, men både Läderlappen och Gröna pilen var eftertraktade bland kvinnorna. Även Gröna Lyktan var väl känd som kvinnokarl. Nu vet jag i och för sig inte om någon superhjälte har dejtat någon under sin egna identitet utan använt sitt alter ego, men Gröna pilen utnyttjade det i varje fall, för att imponera på kvinnor. En del är ju sk playboys i sina andra roller.
Senast redigerad av Von Drake 2012-09-26 kl. 21:31.
Citera
2012-09-27, 06:14
Medlem
Von Drakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
OT:
Är du medveten om att en fOcus är en tjej?

Så antagligen finns det minst en tjej som vill det...

OnT:
Jag skulle nog tippa på att Mats även känd som "Pojken med guldbyxorna" skulle stå väldigt högt i kurs...

Du får gärna förklara det.. för oss som såg tv-serien.
Citera
2012-09-27, 06:17
Medlem
Von Drakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReubenFlagg

Jag har aldrig träffat på någon tjej som skulle tända på, citat: "latino med hår på bröstet och guldkedjor". Och om jag sett en sådan, hade jag inte velat ha henne.
Citera
2012-09-27, 06:29
Medlem
Von Drakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch

Jag är inte så säker på att han hade kunnat bedöma, vad andra tänkte. Annat än "nu tar vi honom" eller nåt i den stilen. Han var tyvärr för dum för fatta logiska beslut, utifrån andras tankar. Tyvärr.
Citera
2012-09-27, 09:45
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von Drake
Jag är inte så säker på att han hade kunnat bedöma, vad andra tänkte. Annat än "nu tar vi honom" eller nåt i den stilen. Han var tyvärr för dum för fatta logiska beslut, utifrån andras tankar. Tyvärr.

Behöver väl inte ha någon logik över huvud taget utan känslomässigt agerande baserat på andras tankar (som knappast behöver vara spec inveklade) bör ju få honom att koka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in