2013-09-13, 00:33
Medlem
John.Walkers avatar
En ny säsong har startat, älskar detta program!!

Har ni hunnit hitta era favoriter?

Mina två favoriter är äldre tanten Mia och Jonnha tjejen i sjal, Två härliga personligheter!

Vilka är era favoriter?
Och vem vinner i år?
Citera
2013-09-13, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
En ny säsong har startat, älskar detta program!!

Har ni hunnit hitta era favoriter?

Mina två favoriter är äldre tanten Mia och Jonnha tjejen i sjal, Två härliga personligheter!

Vilka är era favoriter?
Och vem vinner i år?

Tycker gamla gubben är lite rolig, han har inte bråttom han inte!
Han gör sina enkla tårtor och ser urnöjd ut och pratar om hur ungdomar krånglar till allting, roligt!
Citera
2013-09-13, 09:28
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickii
Tycker gamla gubben är lite rolig, han har inte bråttom han inte!
Han gör sina enkla tårtor och ser urnöjd ut och pratar om hur ungdomar krånglar till allting, roligt!

Ja han var skön sen name droppade han Horace Englund sådär mitt i allt. Skön
Citera
2013-09-13, 16:23
Medlem
dr.Albanens avatar
Ska bli kul och se hur Jonnha Hagenlöf Arabi hanterar gelatin, eller blir det nåt substitut? säkert..
Citera
2013-09-13, 16:36
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Albanen
Ska bli kul och se hur Jonnha Hagenlöf Arabi hanterar gelatin, eller blir det nåt substitut? säkert..

Hon är alltså svensk ifrån början och spökar ut sig sådär..
Citera
2013-09-13, 18:48
Medlem
dr.Albanens avatar
Tydlingen, som sagt. Gelatin..
Citera
2013-09-19, 22:48
Medlem
Jätteroligt program! Jag gillar hon Emma. Verkar va en sprallig och glad tjej det där!

Tror ni att det är uppgjort vem som blir veckans stjärnbagare och vem som ligger i botten? Man får lite den känslan.
Citera
2013-09-20, 07:55
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o0ejlert0o
Jätteroligt program! Jag gillar hon Emma. Verkar va en sprallig och glad tjej det där!

Tror ni att det är uppgjort vem som blir veckans stjärnbagare och vem som ligger i botten? Man får lite den känslan.

Blev chockad när jappen vann igår, helt oväntat och oförtjänt. Det fick mig börja tro det uppgjort!

Sen tråkigt att Birger åkte ut, han var en av mina tre favoriter ju....

Nu är det bara Jonnha och Mia kvar av mina favoriter men Thomas rörmokaren seglar upp som en riktigt skön kandidat.
Citera
2013-09-21, 01:02
Medlem
Shintas avatar
Citat:
Blev chockad när jappen vann igår, helt oväntat och oförtjänt. Det fick mig börja tro det uppgjort!

Sen tråkigt att Birger åkte ut, han var en av mina tre favoriter ju....

Nu är det bara Jonnha och Mia kvar av mina favoriter men Thomas rörmokaren seglar upp som en riktigt skön kandidat.

Birger kan ju knappast ha förtjänat favorittiteln på grund av sin bakning iaf...kära nån, fanns det verkligen ingen bättre lämpad deltagare att ta in före honom? Och vem skulle ha vunnit om inte Ina, Jonnha kanske.

Snälla, kan nån fånga in alla bin för Emma verkar vara akut allergisk mot bisting i läppregionen, ser rent ut sagt för jävligt ut.

Varför rankar dom den tekniska bakningen utan inbördes ordning, det gör ju den slutliga bedömningen mycket lättare. Ska man göra ett program med en bra förlaga borde man ju följa den för ett lyckat recept, eller är dagens svenskar så klena att de inte tål nån kritik (som Birger exempelvis, vars utröstning toppar hans motgångar-i-livet-lista).
Citera
2013-09-22, 14:48
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shinta
Birger kan ju knappast ha förtjänat favorittiteln på grund av sin bakning iaf...kära nån, fanns det verkligen ingen bättre lämpad deltagare att ta in före honom? Och vem skulle ha vunnit om inte Ina, Jonnha kanske.

Snälla, kan nån fånga in alla bin för Emma verkar vara akut allergisk mot bisting i läppregionen, ser rent ut sagt för jävligt ut.

Varför rankar dom den tekniska bakningen utan inbördes ordning, det gör ju den slutliga bedömningen mycket lättare. Ska man göra ett program med en bra förlaga borde man ju följa den för ett lyckat recept, eller är dagens svenskar så klena att de inte tål nån kritik (som Birger exempelvis, vars utröstning toppar hans motgångar-i-livet-lista).

Jag tycker Jonnha borde ha vunnit, eller åtminstone Fredrik (bögen), Ina gjorde ju inte ens bra ifrån sig.

Birger var en av mina favoriter för att han var så rolig, men kan hålla med om att hans bakning var KATASTROF!

klockren kommentar av dig om Emma
Citera
2013-09-26, 21:18
Medlem
Citat:
Jag tycker Jonnha borde ha vunnit, eller åtminstone Fredrik (bögen), Ina gjorde ju inte ens bra ifrån sig.

Birger var en av mina favoriter för att han var så rolig, men kan hålla med om att hans bakning var KATASTROF!

klockren kommentar av dig om Emma

Jag tycker det var ett bra val av domarna. Det stod ju mellan Ina och Fredrik men Ina hade ju, enligt domarna, varit jämnast.

Jonnha är också min favorit! Hennes accent är ju för skön och hon tar allt med en klackspark, hon var störtrolig under Tarten, med tanke på att hon inte gillade den.
Citera
2013-09-26, 21:20
Medlem
JerryCottons avatar
Vad söt hon är skidåkerskan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in