2013-01-21, 17:56
Medlem
AllarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomSoker
Tack för svaret, kul att dom använder en sån fin plats istället för att bara skopa igen med jord.
Kanon bild! Men hur är det med SO och bilder?

Ja riktigt kul att de kostar på och moderniserar en gammal omformarstation. Det är ett SO utan avbildningsförbud. Hade det haft avbildningsförbud hade jag inte beskrivit det heller, vilket även det hade varit olagligt.
Citera
2013-01-21, 18:55
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllarN
Ja riktigt kul att de kostar på och moderniserar en gammal omformarstation. Det är ett SO utan avbildningsförbud. Hade det haft avbildningsförbud hade jag inte beskrivit det heller, vilket även det hade varit olagligt.

Då är jag med, skönt att du håller dig till lagar och bestämmelser! Nästan så att jag måste ta mig en sväng förbi i sommar och kika, bara för att det var så jäkla fint där!
Citera
2013-10-22, 17:44
Medlem
Detta är väldigt långt efteråt men jag är fortfarnade nyfiken på den röda stugan....

https://www.flashback.org/sp39531207

LågOchLångsam?
Citera
2013-10-25, 15:27
Medlem
Någon har gjort en grov designmiss här. Det går nämligen komma in utan att bryta upp några lås etc. Har själv varit i nätheten av detta ställe men det var folk på platsen så kunde bara kolla på håll.
Citera
2013-10-26, 22:54
Medlem
UrbanResearchs avatar
Hmmmmm, jag har sett en mindre stuga/trähus med fönster och när man tittat in skymtades en lucka ned i marken. Vad är det för plats egentligen? Denna plats finns i Stockholmsområdet. Ser ju väldigt lustigt och bisarrt ut! Intressant?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in