Citat:
Ursprungligen postat av
Gimmi1985
Har du spelat Jack Vegas nån gång? jag kan gå in på mitt konto på svenska spel och se exakt hur jag ligger till minus eller plus..
Nä det var länge sen. jag bor inte så nära sådana maskiner och har tappat helt intresse för dem iaf men spelar tof online som sagt.
Andra sidan så tycker jag det skulle bli så konstigt för krog, pubägaren som har svs Arcaden.
Låt säga som ex. bara. Du är riggad inkl alla dina polare. Dvs att ni då har vunnit en bra slant allihop på jack vegas på "Kalles pizzeria" typ. Sen går ni samtidigt allihop till "Abdullas kamelkebab" med öl servering. Sen Spelar ni en efter en på samma maskinen på kö en tusing var.. Ska det bara var döda spinns då eller ska alla förlora då och eller vinna, förlora lika mycket? Det går liksom inte ihop tycker jag att det blir personliga vinstlåsningar eller ska alla ha jättedålig varians.

? Jag menar är det inte mer tajming som gäller, tid, dag, matning, rätt spel sk tur osv?
edit =
Men jag håller med dig 100% att netenter har riggade personliga kontot att få vinna när dom vill man ska vinna och inte tajmingens tur