Citat:
Det är större chans att få in en stor vint på en triss lott än hos netent. 😂
Det är klart att när dom är så stor som dom är och har mycke pengar med bra programerare m,m så går det alltid att lägga in knepel & knåpel så man suger ut det sista hos kunderna,
Tycker själv igt har rätt bra vinster, givetvis har jag några fler favoriter i ärmen ☺
Nä bojkotta netent det vore nått.
Det är klart att när dom är så stor som dom är och har mycke pengar med bra programerare m,m så går det alltid att lägga in knepel & knåpel så man suger ut det sista hos kunderna,
Tycker själv igt har rätt bra vinster, givetvis har jag några fler favoriter i ärmen ☺
Nä bojkotta netent det vore nått.
De behöver inte ens fuska. Kolla själv:
Du är småspelare, kör 1kr per spinn. Du spinner 20ggr minut. Det är 1200kr i timmen. Eftersom du per automatik förlorar 4kr på var 100kr du spelar för så har du under en timme förlorat 48kr. Du kan alltså inte förhindra detta. Du är säkert tveksam till detta, men jag vet att du inte stannar efter en timme om du skulle ligga plus så du hamnar i detta ekkorhjul förr eller senare eftersom du inte kan trotsa oddsen.
Att spela 1200 spinns i timmen är ju helt hjärndött när man har så dåliga odds. På tex en Danmarksbåt så spelar du betydligt färre spins och det är därför betydligt lättare att gå ut som segare eller en mindre förlorare under en timmes spel. På online-slots så gör 1200 spinns på en timme att man tappar sin edge helt.
Med tanke på vilken omsättning Slots har så skulle en återbetalning på 99.5% vara helt okey. De skulle ändå tjäna röv på det och det skulle ta såååå mycket längre tid att förlora sina pengar. Men 96% låter ju inte alls så dumt kan man tycka och man lurar sig själv. Man förlorar 4kr per 100kr man spelar för.
Hoppas jag förklarade så alla förstod.
Om ni sätter in 500kr så kan ni själva räkna ut hur länge de räcker. Har man tur att vinna en större vinst på några hundra så fick man in en högoddsare och det är dumt att fortsätta för ju mer du spelar, ju mer spelar du på statistisken och den är inte i din favör.
Naturligtvis är vanliga spinns det rätta att köra på