Mitt hårfäste går som ett V, så jag har två mindre smickrande flikar som jag försöker kamma över så gott det går. Om flikarna inte funnits där hade nog min panna sett rätt fin ut!
(ja jag planerar en hårtransplantation i framtiden,haha)
Tog fram måttbandet och mätte lite, Mellan ögonbrynen till hårfästet, 6 cm. Från ögonbrynets högsta punkt till hårfästet i fliken, 8 cm.
http://www.sciencemuseum.org.uk/antenna/baldness/images/bald1.jpg <-- Så, ungefär. Fast jag är kvinna. Och långhårig.