Citat:
Ursprungligen postat av Hajvan
Vinner du nåt stort och begär uttag så har dom all rätt att neka dig pengarna samt stänga av alla dina konton. Jag skulle inte göra som vissa gör här och ha flera konton. Tänk om man vinner 10 lax eller mer och så stänger dom ner kontot.

Av egen erfarenhet så stänger dom väldigt sällan konton eller ens kollar närmare på dom om man inte helt plötsligt går från inga insatta pengar till att spela upp sig till 100.000 på en natt på gratis snurr och sedan begär ut allt på en gång
Ta ut dom större summorna på en gång är det värsta man kan göra tror jag, då låser dom det nästan alltid när dom har rotat lite på kontot och hittat 30 till från samma IP.
Vann ganska bra hos ett bolag förra månaden på 5 snurr, hade 10.000 efter omsättning men ville ha ner det fort som fan innan jag gjorde uttag, satsade mer för att försöka förlora ca 5.000 men satt där med dryga 19.000 efter någon timma.
Gjorde som så att jag ist gick till odds och satte 14.000 på massa olika långtidsspel och begärde ut 5-700kr i omgångar under dagen tills allt var uttaget.
Inga som helst problem.
Fixade kontoutdrag och dokument och allt gick väldigt smidigt.
Brukar även som jag har skrivit tidigare göra en insättning på ca 50kr på kontot via internetbank direkt det är öppnat så dom ser att man har satt in också
Lite jobb får man att göra och använda skallen en del om man vill ha pengarna.