Citat:
Ursprungligen postat av
Radjuret
Jag skrev precis men upptäckte ett inlägg till om Viggoslots här i tråden nu. Det var ett liknande erbjudande jag fick när jag vann 45.000 kr. Jag väntar på uttaget nu. Har ni någon erfarenhet av hur det blir hos dem när man vinner med dessa omsättningsfria bonusar?
Fick du cashback? efter du gjort insättning eller fick du gratispins som hade ett värde på 300kr.
11.1.1 Alla Vinster från gratissnurr är omsättningsfria. Det betyder att alla vinster från gratissnurren kan man ta ut som riktiga pengar utan att de ska behövas omsättas. Den maximala vinst man kan göra uttag med på måndags free spins är 2500 Sek.
12.3 Max uttag för Bonusar som fås utan insättningskrav är 2500 SEK (250€). För Bonusar genererade med insättningskrav finns ingen begränsing för uttag men insättningen måste spelas igenom minst 4 gånger för att motverka bonus-missbruk.
12.7 Samtliga spel har en maximal satsningsbegränsning på 40 SEK per spelomgång/spin under den tiden som en bonus finns aktiv på spelares konto. Detta gäller så länge inget annat anges under hela tiden som bonusen är aktiv på spelarens konto. Vid brott eller överträdelse mot denna regel förverkas bonusen samt eventuella vinster som uppstått till följd av bonusen eller spel som förts under bonusperioden.
Vill inte göra dig ledsen men bara uppmärksam på att du inte går in i en av dessa punkter.