Citat:
Ursprungligen postat av
Sverige08
Jag kan ju verkligen inte vara ensam om att känna detta. Denna månad har verkligen rakt igenom varit ett helvete. Det är som att varenda sida, varenda spel, som förut varit en kul grej att gå in på på kvällen och hoppas på det bästa, nu bara har lagt av precis allt.
Visst, spel är upp- och nergång, men alltså den här månaden har det inte varit svajigt, det har varit käpprätt neråt. Detta har fått mig att tappa all jävla lust som man kände för detta, för detta är som att stå i kallduschen och riva sönder tusenlappar.
Jag kan ju omöjligen vara ensam om detta? Det låter som att jag överdriver, men det gör jag verkligen inte, snarare tvärtom, jag har inte legat på plus EN ENDA gång den här månaden. Detta var tack för mig med detta nöjet, det är verkligen inget roligt längre.
Du är inte ensam om att uppleva denna parodi. Jag har knappt vunnit ett öre att tala om. Värst är Jack and the Beanstalk. Jag hr säkert kört 2000 snurr på de senaste sessionerna på lägsta insats och bonusen finns fan inte. Jag har dock lyckats få den tre ggr och vunnit exakt (har det t.o.m uppskrivet): 12, 23 och 4 kronor. Mkt roligt - not.
Det är klart man vunnit några skapliga vinster i base game-spelet men det räcker inte långt då antalet deadspins är abnormt stort. En annan grej med Jack-spelet den senaste tiden är att man i princip ALDRIG får fler än tre av en sort i rad.