Flashback bygger pepparkakshus!
2016-05-17, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paddan82
Nej, han sätter in pengar från egen ficka och har inga bonusar alls på det! Söndagar får han 10k från videoslots som skall omsättas 50x. Han har inga bonusar utöver dessa söndagar. En söndag i månaden delar han ut minst hälften av e.v vinst efter denna highroll.
Basunera inte ut saker du har 0 koll på Captain Caustic.

Det är min uppfattning också att det är pengar som kommer från egen ficka förutom VIP-bonusen han får som ska omsättas 50x och som han bara lyckats med en gång som jag förstår?

Menade inte att jag inte vet hur det funkar, menade mer att jag inte riktigt fattar det roliga med att glo på det där.
Citera
2016-05-17, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arialo
Det är min uppfattning också att det är pengar som kommer från egen ficka förutom VIP-bonusen han får som ska omsättas 50x och som han bara lyckats med en gång som jag förstår?

Menade inte att jag inte vet hur det funkar, menade mer att jag inte riktigt fattar det roliga med att glo på det där.

Han har klarat söndagsbonusen 2 ggr.
Sist var 2-3v sedans och han plockade ut 53k om jag inte minns fel.
Citera
2016-05-17, 14:07
Medlem
Citat:
Allt är ju relativt så klart men kan man inte hålla sig till sin bestämda budget, vilket verkade vara 5k i hans fall så har man ju spelproblem oavsett vad man påstår. Men det är förmodligen jag som inte fattar grejen med den här kanalen. Killen verkar i alla fall väldigt trevlig.

Kim har vid upprepade tillfällen i sin stream sagt att han har en VÄLDIGT stor bankrulle så jag tror inte att avvika från hans budget på 5k ställer till det allt för mycket.
Nu har ju han kört i minst ett halvår så han har nog bra koll vid det här laget på vilka inkomster han kan räkna att snitta på kontra utgifter.
Och det nämns ju även att han aktivt sparar i aktier mm.
En gambler är han absolut, men det känns som han har fötterna på jorden och spelar kontrollerat.
Speltokig ja, spelberoende nej.

Men svårt att veta utan att se det svart på vitt så detta är bara min ”kvalificerade” gissning.
Citera
2016-05-17, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScarySully
Kim har vid upprepade tillfällen i sin stream sagt att han har en VÄLDIGT stor bankrulle så jag tror inte att avvika från hans budget på 5k ställer till det allt för mycket.
Nu har ju han kört i minst ett halvår så han har nog bra koll vid det här laget på vilka inkomster han kan räkna att snitta på kontra utgifter.
Och det nämns ju även att han aktivt sparar i aktier mm.
En gambler är han absolut, men det känns som han har fötterna på jorden och spelar kontrollerat.
Speltokig ja, spelberoende nej.

Men svårt att veta utan att se det svart på vitt så detta är bara min ”kvalificerade” gissning.

Ska man dissekera ord så är han nog spelberoende, han har ju själv pratat i streamen om att han inte ens kan hålla fingarna i styr i skolan från slotar. Däremot är ju spelmissbrukare en annan sak.
Citera
2016-05-17, 16:15
Medlem
Mjo, alltså har man en budget på 5k att spela för som man lagt upp och sen hämtar 5k och 5k till då indikerar ju det ändå ett spelberoende. Missbruk vet jag däremot inte. Jag har min budget på 1k i veckan om jag den dagen sätter in 1k och sen 1k till då är det fan inte bra alltså

Jag dömer honom absolut inte. Jag vet ju inte ens vilka hans ekonomiska förutsättningar är osv.

Jag tycker dessutom som sagt att han verkar väldigt sympatisk och så, men ärligt talat tycker jag det personligen är riktigt tråkigt att sitta och glo när någon annan spelar. Men han har många följare så något gör han ju rätt.
Citera
2016-05-17, 16:17
Medlem
Var är trazke förresten? Har denna spelgud till slut drabbats av den torka som drabbar alla oss andra dödliga?
Citera
2016-05-17, 17:34
Medlem
BlackCat7s avatar
Testade ett nytt spel Doubles för första gången och chansade med lite högre insats. Till min stora glädje får jag tidigt 4 freespinsymboler som ger 20 freespins. Dessvärre gav det bara usla 590:- men alltid något. Lyckades fånga eländet på film

https://www.youtube.com/watch?v=0uVPv4ztdN8
Citera
2016-05-17, 18:17
Medlem
BlackCat7s avatar
Blev lite spelande på en av mina favoriter - Nirvana. Brukar oftast ge mycket mer när jag väl får Scatter (vilket inte är omöjligt på detta spel) men får väl vara nöjd.

https://youtu.be/yhkIoSs-kgw
Citera
2016-05-17, 19:45
Medlem
BlackCat7s avatar
LetsGiveItASpin är kung så är det bara och hans kanal är sjukt underhållande. Önskar han kunde sända varje kväll
Citera
2016-05-17, 20:14
Citat:
Var är trazke förresten? Har denna spelgud till slut drabbats av den torka som drabbar alla oss andra dödliga?

Jag har tagit en paus. Kom på mig själv med att sitta och svära och var frustrerad över att bonusarna slutade komma lika frekvent. Det är ingen idé att spela om det inte är roligt.
Citera
2016-05-17, 20:15
Medlem
BlackCat7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag har tagit en paus. Kom på mig själv med att sitta och svära och var frustrerad över att bonusarna slutade komma lika frekvent. Det är ingen idé att spela om det inte är roligt.

Bra beslut. Låter som att du har koll på läget. Du kommer snart tillbaka ska du se med nya fina vinster
Citera
2016-05-17, 20:29
Citat:
Ursprungligen postat av BlackCat7
Blev lite spelande på en av mina favoriter - Nirvana. Brukar oftast ge mycket mer när jag väl får Scatter (vilket inte är omöjligt på detta spel) men får väl vara nöjd.

https://youtu.be/yhkIoSs-kgw

Kul att du börjat filma ditt spelande! Hoppas du bjuder på ett riktigt monster snart. 😃 Personligen är jag lite allergisk mot yggdrasil dock, riktigt snygga och underhållande spel men ack så svåra att få rejäla vinster på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in