Citat:
Någon som förstår sig på nya spelet ifrån NetEnt?!
Jag spelar slots flera gånger i veckan och har övergett NetEnt för flera år sen. Dock lirar jag freespins och provar ibland nya slots för nån hundring om de är "nyskapande".
Inte sagt att detta spelet är nyskapande men har ändå gett det en chans "nytt för att vara NetEnt".
Hur som helst, jag fattar ingenting. När blir det en wild och när försvinner wilden? Förklara gärna med andra ord än vad som står i vinsttabellen för den har jag läst igenom 5-10 ggr och fattar fortfarande samt tycker inte att det jag "tror att det är" stämmer inte
Jag spelar slots flera gånger i veckan och har övergett NetEnt för flera år sen. Dock lirar jag freespins och provar ibland nya slots för nån hundring om de är "nyskapande".
Inte sagt att detta spelet är nyskapande men har ändå gett det en chans "nytt för att vara NetEnt".
Hur som helst, jag fattar ingenting. När blir det en wild och när försvinner wilden? Förklara gärna med andra ord än vad som står i vinsttabellen för den har jag läst igenom 5-10 ggr och fattar fortfarande samt tycker inte att det jag "tror att det är" stämmer inte
Jag gissar att du menar pyramid quest. Det påminner om reel rush, så du kan läsa vad folk har skrivit om den slotten, och den höga varians den har. Jag tror att pyramid quest också har hög varians.
I pyramid quest blir det wilds av det som ingår i en vinst, om det ligger överst i en av de mellersta raderna. Så om du har fått tre wilds kan det råka bli så att de alla försvinner eftersom det kommit nya symboler ovanför dem. Eller så har man tur och symbolerna ovanför ingår i nästa vinst, och blir wilds för gången efter.
I Reel Rush fungerar det inte så, men det är uppenbart en av inspirationerna för Pyramid Quest.
en annan sak som kan förvirra med pyramid quest är att alla möjliga rader vinner, om jag förstå rätt. det är alltså tillräckligt med att en symbol finns någonstans i rad 1, 2 och 3, så ger det vinst. jag kan ha fel...
Det ser ut som om pyramid quest kan ge rejält höga vinster, och att det även kan ge långa perioder med döda spins.
så vart av med allt.