Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-12, 23:16
Medlem
SaDuBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Regga mig på mamma mia bingo och fick 100 starburst. Är uppe i 850 spänn och blir därför lite intresserad av villkoren. Någon som vet och har erfarenhet av mamma mia? Hittar inte villkor just för dessa spin utan insättning. I vanliga fall verkar det vara 35ggr

Det är 35 gånger som gäller, och jag har aldrig haft några problem med mamamiabingo
Citera
2015-06-12, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaDuBajs
Det är 35 gånger som gäller, och jag har aldrig haft några problem med mamamiabingo

Ok då får jag fråga supporten vad jag omsatt hittills, för under mätaren på bonus står det 0kr.
När jag får upp varningar att jag spelat länge står det att jag spelat för 0kr och vunnit 0, så nåt skumt är det.
Citera
2015-06-13, 00:12
Medlem
SaDuBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Ok då får jag fråga supporten vad jag omsatt hittills, för under mätaren på bonus står det 0kr.
När jag får upp varningar att jag spelat länge står det att jag spelat för 0kr och vunnit 0, så nåt skumt är det.

Gör det, annars så kan du pröva att göra en utbetalning. För då kommer du få upp en varning om du vill avbryta din bonus ifall du har någon. Och kommer det inte upp en sån varning, så har du omsatt dina pengar. Annars så loggar du och loggar in igen och kolla igen.

Men lycka till
Citera
2015-06-13, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaDuBajs
Gör det, annars så kan du pröva att göra en utbetalning. För då kommer du få upp en varning om du vill avbryta din bonus ifall du har någon. Och kommer det inte upp en sån varning, så har du omsatt dina pengar. Annars så loggar du och loggar in igen och kolla igen.

Men lycka till

Det gick bra, uttag 600kr. Ändrar mig nu och får konstatera att mammamia verkar seriösa. Utbetalning gick också utan problem och man slapp skicka in en massa kontokorts printar osv.
Otroligt att få lyckas göra uttag utan insättning. Första gången för mig.
Citera
2015-06-13, 13:13
Medlem
anoms avatar
Gjorde uttag från betsafe i fredags till bank-konto (gjort uttag därifrån förut).
Inga pengar har kommit in än.
Inga uttags görs till banker under helger eller?
Citera
2015-06-13, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anom
Gjorde uttag från betsafe i fredags till bank-konto (gjort uttag därifrån förut).

Nej, tar 1-3 BANKDAGAR. Bankdagar = mån-fre
Citera
2015-06-14, 11:26
Medlem
Citat:

Gör man uttaget till bank på fredag kväll eller under helgen sitter stålarna alltid på kontot måndag morgon eller senast vid lunch iaf. Undantaget är väl swedbank tror jag som ska gå instant.
Citera
2015-06-14, 12:35
Medlem
anoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Gör man uttaget till bank på fredag kväll eller under helgen sitter stålarna alltid på kontot måndag morgon eller senast vid lunch iaf. Undantaget är väl swedbank tror jag som ska gå instant.

Pratade med supporten och dom sa att det var strul med trustly, men att det nu var löst, och att det skulle komma in under söndagen.
Enligt dom så gör dom utbetalningar även på helgen
Citera
2015-06-14, 15:16
Medlem
henkeee82s avatar
Citat:
Pratade med supporten och dom sa att det var strul med trustly, men att det nu var löst, och att det skulle komma in under söndagen.
Enligt dom så gör dom utbetalningar även på helgen

ja men endast till swedbank
Citera
2015-06-14, 22:52
Medlem
anoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkeee82
ja men endast till swedbank
jupp.. det stämmer tyvärr :/
tur att det snart är måndag
Citera
2015-06-15, 01:24
Medlem
FetRiggs avatar
Haft en liten paus med slots testade nyss med 500 kr updelat på 2 sidor.
Fyfan lika kasst var de som innan. Inte ens lönt att spela.
Citera
2015-06-15, 02:13
Medlem
eradnups avatar
Har bethard snabba utbetalningar? Känns som de försöker mygla lite vid en av mina vinster där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in