Citat:
Ursprungligen postat av
kftorpeden
Vad var det som hände igår. Behöver inte nämna aktör eller kanske jag borde. Fick freespins utan att få 3 guld på gonzo. På en helt vanlig linje. Detta var hel skumt då jag vann 0 kr på 2 Euro bet. Det kändes riktigt konstigt. Om bilderna redan är för genererade. Har RNG buggat totalt. Kan förövrigt nämna att jag endast hade dead spins.
Underklockat processorn för andra spel oxå som tillhör williams och quickfire tex. Där ser det lite annorlunda ut det man ser visuellt i slowmotion när man stoppar alla hjul eller vissa i följdordning. Där bytts eller är symbolerna helt utbytta på hela fältet relativt det man såg innan. Dvs inga hjul går snabbare förbi eller backar baklänges några varv.
Vad det skulle innebära i praktiken är att om det nu är en lott man trycker på som är fast bestämd eller slumpgenererad? Slumpen skulle isf vara baserad på tid av antal ständigt rörliga nr när man trycker på knappen. Dvs när du trycker så snurras teoretiskt tex 10 000 lottnr i "supermega -hastighet" och bromsar du hjulen så skulle då ett av dessa 10 000 nr fastna beroende på när du trycker vilket är knappast troligt enligt mig även om man inte stoppar hjulen

. Ursäkta om jag skrev detta teoretiska ganska otekniskt