Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-12-01, 14:45
Medlem
FetRiggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Fick ett av dom sjukaste frispel jag någonsin fått då jag lirade dagens 5 gratisspin på unibet (mega fortune dreams)

Fick freespins-bonusen på första spinnet och fick galet mkt diamanter i själva bonusspelet, fick säkerligen runt 50 spins varav 20 av dom då multipeln stod på X10.

Slutade på 935 bagis. Så nu dags o omsätta 37400kr (om det är 40ggr omsättning, någon som vet?)

höga bets. hålla tummarna och se glad ut.
Citera
2014-12-01, 15:01
Medlem
at95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetRigg
en hel krona
märker hur bra netent är.

Vann själv smått fantastiska 17,7 kronor. Blir att pensionera sig nu
Citera
2014-12-01, 16:12
Medlem
TokyoBarns avatar
Har fått bonusspel på NetEnt som gett mig.. exakt ''0kr'' ett ex antal gånger, sen struntsummor flertalet.

är som att bli spottad rakt i ansiktet efter man blivit överkörd av en lastbil, dom borde ändra så att bonusspelen ger minst x 100 på det man satsat iaf, på så sätt vet man att det kommer hända saker.

Hellre massa döda spins än ''bonusrundor'' som inte ger ett skit i bonus
Citera
2014-12-01, 16:56
Bannlyst
Frågade i chatten på Betsson varför jag aldrig får några mail om freespins därifrån och så vidare, har påpekat de förr och det har inte hänt något även fast jag sätter in ganska mycket där. Slutade med att han ordnade det och jag fick 250 kr omsättningsfria in på mitt konto. Har även plockat ut mer än vad jag suttit in där.
Citera
2014-12-01, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Fick ett av dom sjukaste frispel jag någonsin fått då jag lirade dagens 5 gratisspin på unibet (mega fortune dreams)

Fick freespins-bonusen på första spinnet och fick galet mkt diamanter i själva bonusspelet, fick säkerligen runt 50 spins varav 20 av dom då multipeln stod på X10.

Slutade på 935 bagis. Så nu dags o omsätta 37400kr (om det är 40ggr omsättning, någon som vet?)

Brukar endast vara 25ggr hos Unibet.
Citera
2014-12-01, 19:20
Medlem
Om man ska vinna flera gånger i rad för Casumos klappjakt, vilket spel ger de bästa chanserna till det?
Citera
2014-12-01, 19:23
Medlem
aects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Om man ska vinna flera gånger i rad för Casumos klappjakt, vilket spel ger de bästa chanserna till det?

Fruit shop eller Flux skulle jag säga.
Citera
2014-12-01, 19:43
Medlem
FetRiggs avatar
Citat:

Fruit shop, Simsalabim, Mythic maiden, Flowers, Flux, Blood suckers
Citera
2014-12-01, 22:28
Medlem
pigginattens avatar
Citat:

Helt klart Big Bang
Citera
2014-12-01, 23:15
Medlem
pigginattens avatar
Apropå klappjakten hos Casumo så ger jag upp nu, 1/3 avverkade vinster hos homojack så ser jag att kassan krympt för första gången idag. Och änn värre lär det bli för en sketen telefon.

Tar ut vinsten innan den är borta och återkommer till Casumo när klappjakten är över.

Lycka till ni som försöker!
Citera
2014-12-01, 23:25
Medlem
aects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pigginatten
Apropå klappjakten hos Casumo så ger jag upp nu, 1/3 avverkade vinster hos homojack så ser jag att kassan krympt för första gången idag. Och änn värre lär det bli för en sketen telefon.

Tar ut vinsten innan den är borta och återkommer till Casumo när klappjakten är över.

Lycka till ni som försöker!

Det är ju helt sinnessjuka uppdrag sista biten, billigare att köpa telefonen kontant om man inte har en ofantlig tur.
Citera
2014-12-01, 23:36
Medlem
pigginattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aect
Det är ju helt sinnessjuka uppdrag sista biten, billigare att köpa telefonen kontant om man inte har en ofantlig tur.

Exakt, gillar den där "vinn 10 Megavinster" med minsta insats 7.50 € / snurr....

Ska inte klaga att jag försökte då jag gick plus men det ser minst sagt omöjligt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in