Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-22, 02:19
Medlem
Förstår mig verkligen inte på www.Maxino.se

Försökte öppna ett konto men dem nekar mig fattar inte varför!?!?!

Ville sätta in pengar på den sidan och spela men dem nekar helt sjukt.. första gången jag är med om det
Citera
2014-03-22, 03:13
Medlem
Blastins avatar
Hade 100 FS på Starburst på https://sverigekronan.com/ idag. Reggade mig igår och hade 20 då. Måste blivit något fel? Kolla ifall ni också har!
Citera
2014-03-22, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blastin
Hade 100 FS på Starburst på https://sverigekronan.com/ idag. Reggade mig igår och hade 20 då. Måste blivit något fel? Kolla ifall ni också har!

hade med
Citera
2014-03-22, 04:28
Medlem
g0dspirits avatar
Det är ju helt sannslöst vad dead or alive är världelöst, likförbannat är man så envis att man sitter och plöjjer sjuka pengar på skitsloten. Slutligen, efter typ 150 spinn och 80% är deadspin, lyckas man träffa freespinns. 18 kr insats och vinner drygt 140 kr. Ett jävla skämt är det.

Likadant med Gonzo, 20 kr insatts, träffar freefall och vinner drygt 200 kr. Jag orkar inte!
Citera
2014-03-22, 04:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Det är ju helt sannslöst vad dead or alive är världelöst, likförbannat är man så envis att man sitter och plöjjer sjuka pengar på skitsloten. Slutligen, efter typ 150 spinn och 80% är deadspin, lyckas man träffa freespinns. 18 kr insats och vinner drygt 140 kr. Ett jävla skämt är det.

Likadant med Gonzo, 20 kr insatts, träffar freefall och vinner drygt 200 kr. Jag orkar inte!

200kr på 20kr insats på gonzo freefall?
Har jag aldrig varit med om på Gonzo faktiskt och då har jag spelat i ett antal år, däremot på andra spel.

Har jag haft 20kr insats på Gonzo och får freefall så tänker man "nej nu jävlar, det kommer komma en jävla storvinst här nu, gonzos quest är ju premium deluxe sloten av alla slotar" för Gonzo är faktiskt lite av den "bästa". Alla gånger jag fått det har jag som tur är fått bra utdelning på några tusenlappar.

Förstår verkligen din frustration nu haha.
Citera
2014-03-22, 05:09
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyFifaPacks
200kr på 20kr insats på gonzo freefall?
Har jag aldrig varit med om på Gonzo faktiskt och då har jag spelat i ett antal år, däremot på andra spel.

Har jag haft 20kr insats på Gonzo och får freefall så tänker man "nej nu jävlar, det kommer komma en jävla storvinst här nu, gonzos quest är ju premium deluxe sloten av alla slotar" för Gonzo är faktiskt lite av den "bästa". Alla gånger jag fått det har jag som tur är fått bra utdelning på några tusenlappar.

Förstår verkligen din frustration nu haha.

Det suger verkligen arsle. Jag begriper inte, klippte iofs en rätt bra vinst på Jack and the bean, på typ 320 euro. Gjorde en utbetalning på 220 och mosade vidare. Det gick dåligt, du vet klassikern? "Avbryt uttag, och tänker samtidigt "Dumma jävel, vad gör du" - äsch, jag vinner tillbaka. Visst!

Från 320 - till 100, som inte längre gick att avbryta - annars hade jag nog lirat upp dom.

Hur som helst, i frustrationen när man har förlorat massor och får freefall, med rätt högt bett - förväntar man ju sig. Men ikke!

Usch
Citera
2014-03-22, 08:23
Medlem
Gorillabass avatar
reggade mig igår på Sverigekronan men kan idag INTE logga in där. Får bara att jag har fel användarnamn eller lösenord ( VET att så inte är fallet ) Någon mer än mig som har detta problem?
Citera
2014-03-22, 08:38
Medlem
har du gjort mer en ett konto är det de som är problemet

Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
reggade mig igår på Sverigekronan men kan idag INTE logga in där. Får bara att jag har fel användarnamn eller lösenord ( VET att så inte är fallet ) Någon mer än mig som har detta problem?
Citera
2014-03-22, 08:52
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magical87
har du gjort mer en ett konto är det de som är problemet

Har två st ett i min flickväns namn och ett i mitt.

Olika personnummer adress osv inget som kan binda oss mer än att vi har samma ip.
Citera
2014-03-22, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Har två st ett i min flickväns namn och ett i mitt.

Olika personnummer adress osv inget som kan binda oss mer än att vi har samma ip.

som kan binda oss mer än att vi har samma ip - case closed
Citera
2014-03-22, 09:58
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockdown
som kan binda oss mer än att vi har samma ip - case closed

Jo så nu är vi bannade, men vad kan de egentligen göra om vi satt på vpn..
My badass..
Citera
2014-03-22, 10:17
Medlem
henkeee82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blastin

reggade mig osså igår å hitade 100 nu... har inte gjort ngn insättning... lär bli problem å ta ut om man skulle råka vinna nu, då kan dom alltid skylla på att de blivit fel :P...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in