Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-03-05, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snowflaked
Och då satsade du säkert inte 12,5 heller

Grattis oavsett!

Tack!

Jo eftersom myntvärde var 50 öre gånger 25 rader=12,50 50öre gånger 62500=31250kr vann högsta vinsten man kan få på det spelet.
Citera
2014-03-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tyhyrann
Tack!

Jo eftersom myntvärde var 50 öre gånger 25 rader=12,50 50öre gånger 62500=31250kr vann högsta vinsten man kan få på det spelet.
På andra snurret också, snacka om tur!
Mesta jag vunnit är runt 40-50k då med en insats på 150kr dock
Citera
2014-03-05, 21:45
Medlem
Citat:
Tack 1000kr är inte illa. Har aldrig varit i närheten av en vinst som denna trodde först jag "bara" vann 6000kr eller nåt tills jag klicka ner spelet höll på att ramla ur stolen :P

Nej det satt inte helt fel!
Haha jag förstår det, jag sitter och snurrar på winterberries på Leo just nu haha..
Spela inte bort pengarna nu, ta ut!
Citera
2014-03-05, 21:48
Medlem
chamaemoross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesstess123
På andra snurret också, snacka om tur!
Mesta jag vunnit är runt 40-50k då med en insats på 150kr dock

Det är helt sjuka summor.. Hur mycket har du spelat bort då? Vad är hemligheten till att vinna sådana belopp?
Citera
2014-03-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
Det är helt sjuka summor.. Hur mycket har du spelat bort då? Vad är hemligheten till att vinna sådana belopp?
Nja, satt på 11k och sa till mig själv "Lirar 150 kr insats ner till 10k" Första snurret kommer freespins.. Men ja jag ligger nog tiotusentals kronor minus.
Edit: Finns förövrigt ingen hemlighet, bara turbaserat allting.
Citera
2014-03-05, 22:18
Medlem
Jo hade ett jävla flyt jag som taggat ner med spelandet och typ bara kör freespinns och nån trav rad ibland .

Första gången leo börjar giddra om dokument också typ satt in och tagit ut 1000ggr innan där men nu börjar dom. Dom försöker väl fälla mig på nåt haha
Citera
2014-03-05, 23:19
Medlem
Citat:
Jo hade ett jävla flyt jag som taggat ner med spelandet och typ bara kör freespinns och nån trav rad ibland .

Första gången leo börjar giddra om dokument också typ satt in och tagit ut 1000ggr innan där men nu börjar dom. Dom försöker väl fälla mig på nåt haha

Pajasfasoner dom börjat med, har satt in där med två olika mastercard.. första kortet tappade jag ifjol och spärrade det hos banken och beställde ett nytt.
Har aldrig försökt plocka ut pengar som jag satt in med det första kortet..dvs. förlorat på dom insättningar jag gjort.

Sen det nya kortet har jag satt in några gånger med, och nu vann jag ett par tusenlappar peppar peppar, begär uttag. Då vill dom ha dokument, så jag skickar in räkning, id, bankkontoutdrag samt bild på mastercard kortet som man brukar få göra.

-Vi kan snart behandla ditt uttag, först måste vi ha intyg för ditt andra kort.

Jag svarar dom att, jaa..det går inte att få fram den infon på internetbanken då det är ett gammalt kort som ej är aktivt.
-Jo det går att ta fram infon säger dom, vi har flera kunder som har samma bank som du.

Då pratar jag med kundservice på banken och ställer frågan, kan jag få fram något som styrker på att jag har haft/ägt mitt gamla MC som har nr xxxx xxxx xxxx xxxx ?

Nej säger han, det kan du inte få fram via internetbanken.

Återkopplar till leovegas med svaret...men dom hävdar fortf. att det går att göra.

Ställer frågan varför i hela friden dom måste ha den infon då jag aldrig gjort annat än att sponsra deras lön då jag endast förlorat till siten med insättningar från första kortet?

-För att vi ska få behålla våran spellicens så måste vi ha krav på den här typen av info.

Blev så jävla less så jag spelade upp pengarna och bad dom stänga ner kontot.
Citera
2014-03-05, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnoxW
Pajasfasoner dom börjat med, har satt in där med två olika mastercard.. första kortet tappade jag ifjol och spärrade det hos banken och beställde ett nytt.
Har aldrig försökt plocka ut pengar som jag satt in med det första kortet..dvs. förlorat på dom insättningar jag gjort.

Sen det nya kortet har jag satt in några gånger med, och nu vann jag ett par tusenlappar peppar peppar, begär uttag. Då vill dom ha dokument, så jag skickar in räkning, id, bankkontoutdrag samt bild på mastercard kortet som man brukar få göra.

-Vi kan snart behandla ditt uttag, först måste vi ha intyg för ditt andra kort.

Jag svarar dom att, jaa..det går inte att få fram den infon på internetbanken då det är ett gammalt kort som ej är aktivt.
-Jo det går att ta fram infon säger dom, vi har flera kunder som har samma bank som du.

Då pratar jag med kundservice på banken och ställer frågan, kan jag få fram något som styrker på att jag har haft/ägt mitt gamla MC som har nr xxxx xxxx xxxx xxxx ?

Nej säger han, det kan du inte få fram via internetbanken.

Återkopplar till leovegas med svaret...men dom hävdar fortf. att det går att göra.

Ställer frågan varför i hela friden dom måste ha den infon då jag aldrig gjort annat än att sponsra deras lön då jag endast förlorat till siten med insättningar från första kortet?

-För att vi ska få behålla våran spellicens så måste vi ha krav på den här typen av info.

Blev så jävla less så jag spelade upp pengarna och bad dom stänga ner kontot.

Nu vet jag inte vad du har för bank men i alla fall på swedbank kan man under någon flik se alla tidigare kort som varit kopplat till kontot ifråga.
Dvs, det står alla kortnummer som någongång varit kopplat till ditt konto.
Citera
2014-03-05, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendouz
Nu vet jag inte vad du har för bank men i alla fall på swedbank kan man under någon flik se alla tidigare kort som varit kopplat till kontot ifråga.
Dvs, det står alla kortnummer som någongång varit kopplat till ditt konto.

Har Swedbank, tro mig det finns inte att få fram.
Supporten på leovegas skrev utförlig förklaring om vars jag skulle kolla men det finns inte på min internetbank.
Vilket även kundsupport på Swedbank bekräftade åt mig när jag pratade med dom på telefon.

Så, nej..det går inte.
Citera
2014-03-05, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnoxW
Har Swedbank, tro mig det finns inte att få fram.
Supporten på leovegas skrev utförlig förklaring om vars jag skulle kolla men det finns inte på min internetbank.
Vilket även kundsupport på Swedbank bekräftade åt mig när jag pratade med dom på telefon.

Så, nej..det går inte.

Låter mycket märkligt för jag har också swedbank och jag kan se information om gamla kort som jag haft för länge sedan.
Logga in på internetbanken > Ekonomisk översikt > Kortöversikt > Bankkort. Där kan du sedan välja "Ersätter med tidigare kort" för att se dina tidigare kort.
Citera
2014-03-05, 23:56
Medlem
svenskalotter är legit? eller strular de vid FS vinster?
Citera
2014-03-05, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmogenTomat
Låter mycket märkligt för jag har också swedbank och jag kan se information om gamla kort som jag haft för länge sedan.
Logga in på internetbanken > Ekonomisk översikt > Kortöversikt > Bankkort. Där kan du sedan välja "Ersätter med tidigare kort" för att se dina tidigare kort.

Jag har gått igenom alla flikar flertalet gånger redan tidigare i veckan.
Det finns inga hänvisningar till mitt gamla kort, det får låta hur märkligt det vill.
Just det stället du beskriver, kortöversikt...där ser jag mitt bankkort samt mitt kreditkort, sen kan man gå in och kolla på resp. kort osv, men något alternativ där det står ersätter med tidigare kort existerar icke. =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in