Citat:
Ursprungligen postat av
tyhyrann
Jo hade ett jävla flyt jag som taggat ner med spelandet och typ bara kör freespinns och nån trav rad ibland

.
Första gången leo börjar giddra om dokument också typ satt in och tagit ut 1000ggr innan där men nu börjar dom. Dom försöker väl fälla mig på nåt haha
Pajasfasoner dom börjat med, har satt in där med två olika mastercard.. första kortet tappade jag ifjol och spärrade det hos banken och beställde ett nytt.
Har aldrig försökt plocka ut pengar som jag satt in med det första kortet..dvs. förlorat på dom insättningar jag gjort.
Sen det nya kortet har jag satt in några gånger med, och nu vann jag ett par tusenlappar peppar peppar, begär uttag. Då vill dom ha dokument, så jag skickar in räkning, id, bankkontoutdrag samt bild på mastercard kortet som man brukar få göra.
-Vi kan snart behandla ditt uttag, först måste vi ha intyg för ditt andra kort.
Jag svarar dom att, jaa..det går inte att få fram den infon på internetbanken då det är ett gammalt kort som ej är aktivt.
-Jo det går att ta fram infon säger dom, vi har flera kunder som har samma bank som du.
Då pratar jag med kundservice på banken och ställer frågan, kan jag få fram något som styrker på att jag har haft/ägt mitt gamla MC som har nr xxxx xxxx xxxx xxxx ?
Nej säger han, det kan du inte få fram via internetbanken.
Återkopplar till leovegas med svaret...men dom hävdar fortf. att det går att göra.
Ställer frågan varför i hela friden dom måste ha den infon då jag aldrig gjort annat än att sponsra deras lön då jag endast förlorat till siten med insättningar från första kortet?
-För att vi ska få behålla våran spellicens så måste vi ha krav på den här typen av info.
Blev så jävla less så jag spelade upp pengarna och bad dom stänga ner kontot.