Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-23, 17:36
  #17905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrya
Fick mail från bgo sajten med erbhudande om 20 freespins på j-a Starburst (Den gubben på bilden skrämmer mig.)

Come on now. You have to do better than this. Fricking cheap Starburst? Everyone hates it. If you want my money, give me a better offer. Thank you,

tycker själv att deras cashback på 5 % direkt från start är bra spelar man mycket kan man få upp till 20% men då måste man nog spela en hel del.
Citera
2014-02-23, 18:12
  #17906
Medlem
Haha, älskar den där bossen. Förgyller min vardag. Ska också börja svara på dem

Jag har bara satt in en gång och har fått 2 mails om 20 % cashback så mycket behöver man inte spela.
Citera
2014-02-23, 18:18
  #17907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DubbelV
Haha, älskar den där bossen. Förgyller min vardag. Ska också börja svara på dem

Jag har bara satt in en gång och har fått 2 mails om 20 % cashback så mycket behöver man inte spela.


Jag får 30-40% cashback =)
Citera
2014-02-23, 18:22
  #17908
Avstängd
vart förvånad när Mini Me från Austins powers dyker upp som boss hos BGO...men skön e han ju likförbannat
Citera
2014-02-23, 18:52
  #17909
Medlem
Finns inte ord till hur mycket jag hatar netent, snåla vidriga äckliga svin. Ändå fortsatte man spela.
Har inte spelat på ett bra tag nu och så ska det fan fortsätta, aldrig mer ska jag sätta in mina välförtjänta pengar och se dom få sina pengar flöda in. Äckliga horor.
Citera
2014-02-23, 18:58
  #17910
Medlem
Vad alla klaga hela tiden på sajter och bonusar, undra verkligen vilka skit sidor ni spelar på...
sen känns det som de flesta är 3-5 år efter i tiden här,

Som att ni inte vet hur man lägger upp egna rader på Powerplay samt Topptipset
på Svenskaspel och hur man lägger upp sina rader på en live rättnings sida...

Mycket lipande på några Freespins med.. haha ge er
Citera
2014-02-23, 19:03
  #17911
Medlem
Jack Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweatlok
Finns inte ord till hur mycket jag hatar netent, snåla vidriga äckliga svin. Ändå fortsatte man spela.
Har inte spelat på ett bra tag nu och så ska det fan fortsätta, aldrig mer ska jag sätta in mina välförtjänta pengar och se dom få sina pengar flöda in. Äckliga horor.
Ingen har väl tvingat dig att spela hoppas jag? Hade du förväntat dig att vinna en massa pengar?
Citera
2014-02-23, 19:06
  #17912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweatlok
Finns inte ord till hur mycket jag hatar netent, snåla vidriga äckliga svin. Ändå fortsatte man spela.
Har inte spelat på ett bra tag nu och så ska det fan fortsätta, aldrig mer ska jag sätta in mina välförtjänta pengar och se dom få sina pengar flöda in. Äckliga horor.


Enkelt. Märker man att NetEnt är kall, går man till Quickfire, är den kall, kör man tex William Hill. Så fortsätter man tills man hittat den som är varm. Körde upp 200 kr på william hill, utan en endaste win över 5x bet, gick tillbaka 3 timmar senare och märkte att den var varm. Höjde insatsen och cashade ut 1700 kr. Play hard go pro.
Citera
2014-02-23, 19:07
  #17913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweatlok
Finns inte ord till hur mycket jag hatar netent, snåla vidriga äckliga svin. Ändå fortsatte man spela.
Har inte spelat på ett bra tag nu och så ska det fan fortsätta, aldrig mer ska jag sätta in mina välförtjänta pengar och se dom få sina pengar flöda in. Äckliga horor.

Skit i netent, dem är fett cpriggade just nu.
IGT och lite sånt är göttigt ibland, pengarna ryker inte lika snabbt, samt chans o vinna ngt såklart
Citera
2014-02-23, 19:07
  #17914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nithian
Enkelt. Märker man att NetEnt är kall, går man till Quickfire, är den kall, kör man tex William Hill. Så fortsätter man tills man hittat den som är varm. Körde upp 200 kr på william hill, utan en endaste win över 5x bet, gick tillbaka 3 timmar senare och märkte att den var varm. Höjde insatsen och cashade ut 1700 kr. Play hard go pro.


Ligger man + hos någon leverantör kan man med fördel regga nytt konto på nära vän/familj/partners identitet och spela under annan IP adress. Gjorde detta förra helgen och cashade ut 3000 kr på NetEnt (Där min IP ligger +). Kalla mig konspirationsnisse men det fungerar för mig.
Citera
2014-02-23, 20:06
  #17915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nithian
Ligger man + hos någon leverantör kan man med fördel regga nytt konto på nära vän/familj/partners identitet och spela under annan IP adress. Gjorde detta förra helgen och cashade ut 3000 kr på NetEnt (Där min IP ligger +). Kalla mig konspirationsnisse men det fungerar för mig.


Härligt att du vinner =)
Citera
2014-02-23, 20:40
  #17916
Medlem
läste om wagering requirements på bgo och såg att dem har 5x bara!

Dock så är det bara 25% på slots så det blir 20x på vanliga bonusar om man spelar på slots.

MEN 100% på bingo, så där gäller 5x.

20x på en bonus tycker jag fan är bra alltså :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback