Grattis mannen jag hade mega flyt också har inte din bankrulle men...
FRÅN ETT FREESPIN PÅ MEGA FORTUNE på paf.... fick 3 scatters resulterade i 10 euro...
går in och knullar reel rush totalt.... börja med 0.50 bets kom upp på 50 euro gick över till 1.50 euros... får bonus uppe på 150 euro.. tänkte allt eller inget kör 5 euros bet... efter 4e trycket får jag bonusen och 650 euro rikare... så blev uttag på 550 euro och nu ska jag köra gonzo för 100 euro

FYFAN efter allt helvete man haft så vände det YES !
Citat:
Ursprungligen postat av
Indoktrination
Satan i gatan vilket flyt jag haft idag. Stoppade in 2000 kr på leovegas. 3 timmar senare blev det ett uttag på 40 000.
Bara spelat 300 shields, medusa, merlin millions och foxin wins. och alla har betalat otroligt bra. Jag provade 300 shields för första gången och fick in freespins på 50 kr, det är olika steg på freespinsen och på de sista 5 var multipliern 300(!!!) Trodde inte mina ögon. Kom bara till stage 4, jag tror det ska finnas ännu ett steg. Där slutade summan på 17000. Sen fick jag in nån riktigt bra vinnande rad på medusa när jag satsade 62.50. Såg inte ens att det skulle bli vinst knappt, men det blev 15000 på ett vanligt snurr bara.
Jag är mäkta trött på netentspelen så var verkligen en kul överraskning att vinna på lite andra spel
http://sv.tinypic.com/r/66zour/5