Ni som har konto hos Betsson se till och kolla eran mail NOGA.
Runt den 1.a Januari så fick dom flesta kunderna ett mail om att årets första spel på Premier League vara helt gratis, det var ett gratisspel på 50kr som gällde till den 20.e Januari.
Det var inga krav på tidigare insättning eller ens ha pengar på kontot för att ta del av det vilket står klart och tydligt i T&C i samma mail.
6-7 dagar senare skickar dom ut ett nytt erbjudande där man får ett gratisspel OM man först tar del av deras riskfria spel för 50kr, det erbjudandet kräver att man har pengar på kontot för att få igenom det riskfria spelet, även detta erbjudande ska vara giltigt fram till den 20.e Januari.
Problemet är att för dom som vill ta del av det gratisspelet på premier league som kom i första mailet så är det omöjligt då erbjudandet i mail 2 som kom 6-7 dagar senare har lagt sig över det och "blockerar" det när man försöker lägga det på sidan.
Bara mailbomba supporten och säga att ni vill ha 50kr gratis på premier league som ni SKA ha rätt till ända fram till 20.e Januari om ni fick mailet 1-2.a Januari.
EDIT.
Fick det här svaret nu från deras support.
"
Hej XXXXXX,
Tack för ditt mail. Jag har titta närmare på ditt ärende och dessvärre skickade vi felaktigt ut mailet angående gratisspelet till dig"
Med andra ord så gör dom en comeon (drar tillbaks det precis som dom gjorde i julas med sitt gratisspel på odds.)
Alltså inte längre en garanti att man får ta del av bolagens erbjudanden trots att man är insättare eller har fått mail av dom, dom kan skylla på fel i utskicket bara
Antar att jag inte är den enda som fick mailet av betsson 1.a Januari om första spelet gratis på premier league?
Tydligen så var mailet som just jag fick felaktigt utskickat men det som alla andra fick var rätt?
Ser även att dom har börjat med samma telefonverifiering som comeon har på sin sida och nu har båda bolagen dragit tillbaks gratisspel senaste månaden, samma personer bakom sidorna?
Angående verifieringen så se fan till och svara om dom ringer och ska kolla era nummer från betsson annars ryker kontot på 2 minuter oavsett om du har 35.000 kr på det eller omsatt 300.000 senaste året,svarar du inte direkt så stängs det vilket är nytt hos dom.