Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-07, 11:55
Medlem
aects avatar
Satte in 20 euro på Casumo för en stund sen och satte på auto på j&b, kom tillbaka och hade 857 euro. Sjysst födelsedag!
Citera
2013-11-07, 11:57
Medlem
Zagmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aect
Satte in 20 euro på Casumo för en stund sen och satte på auto på j&b, kom tillbaka och hade 857 euro. Sjysst födelsedag!

Skaplig present Bara att gratulera, både till vinsten och på födelsedagen!
Citera
2013-11-07, 12:43
Medlem
Ahryas avatar
Nu får jag äta upp mina positiva ord om Comeon från förra året:

https://www.flashback.org/sp36697559

Förra veckan köpte jag in mig på ett av deras lotterier. Hade alltid gjort detta, och vunnit 1 gång alldeles när de var nya på marknaden. Jag har dock alltid misstänkt att denna "vinst" fick jag pga mitt positiva omdöme om dem här på Flahback. (Mailade länken till dem.)

Sen dess har jag aldrig vunnit något. Men så i måndags morse damp det ner ett mail om att jag vunnit spinn på ett av deras lotterier. Det stod dock inget om hur många/vilket spel. Jag hittade inget på mitt konto, så jag kontaktade deras livechat:

Kopia på din chatt
General Info
Chat start time Nov 5, 2013 10:20:13 AM EST
Chat end time Nov 5, 2013 10:31:00 AM EST
Duration (actual chatting time) 00:10:46
Operator Anders
Chat Transcript
info: Välkommen till ComeOn's live-chatt!
Du är placerad som nummer 1 av 1 i kön.

Vi är nyfikna på vad våra medlemmar tycker om våra tjänster. Därför har vi startat ett lotteri som går varje månad där du kan vinna 500 SEK. För att delta behöver du bara fylla i enkäten efter varje avslutad chatt. Klicka här för mer information.
info: Du chattar nu med Anders
info: Ditt ärendenummer är LTK1215501423877X
Anders: Välkommen till ComeOn's live chat! Jag hoppas att det är okej att jag skriver på norska men svara gärna på svenska.
Jag: Det är OK. Fick ett mail om att jag vunnit några gratisspinn, men var ser jag vilket spel det är?
Anders: Hei XXXXX!
Anders: La meg undersøke
Anders: Free spinsene vil bli kreditert din konto i dag innen klokken 19:00 CET
Jag:: Men vilket spel är det???
Anders: Disko spinns mobil versjon
Jag: Jaha, men jag har ingen sån mobil tyvärr...
Jag: Fungerar de på PC?
Anders: Ja de skal det
Jag: De funkar på PC alltså? Är du säker?
Anders: Ja
Jag: OK, tack + ha en bra dag!
Anders: I like måte
Anders: Tack för besöket! Var vänlig och sätt betyg på vår sida och service genom att fylla i vår enkät när du trycker på ”Stäng” och delta i vårt lotteri med dragning varje månad med chans till att vinna 500kr!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Vid 21-tiden loggade jag in där, men inga spinn på Disco Spins på PC:n. Min sambo testade med sin mobil, men icke. Inget. Nada.

Chatten var naturligtvis stängd, så jag fick lämna offline meddelande, där jag undrade varför jag inte fått min "vinst" och bifogade kopian på min chat med "Anders". Fick bara ett automatiskt svar om att de skulle återkomma "snarast":
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi på ComeOn's kundtjänst har mottagit din fråga och kommer besvara den så snabbt vi kan.

För att underlätta för oss att spåra ditt ärende så har vi skapat ett ärendenummer, ditt nummer för detta ärende är LTK1215501423877X. Vänligen använd detta vid all fortsatt kommunikation med oss.

Med vänliga hälsningar,
ComeOn's Kundtjänst
Inget svar dagen efter, onsdag 6/11.
Så jag skrev ett meddelande till.
(Bifogade kopia på chat med "Anders" igen.)
Återigen ett autosvar - se ovan.
Och inga spins på Disco, vare sig på PC eller med sambos mobil.

Vid det laget var jag förbannad. Inte för 10 ynka 2-kronors snurr på ett spel man inte vinner något på, utan därför att de jävlarna ljugit för mig. Så jag skrev:
Jaha, jag ser att ni inte har gjort ett dugg för att åtgärda detta. Jag har informerat I Flashback Forum om det här. Inte en krona mer från mig. V v radera mitt konto hos er.
------------------------------------------------------------------------------------------------

DÅ fick jag svar:

Hej XXXXX!

Jag beklagar att du fått fel information av min kollega men du kan endast spela dessa från din mobil. Har du öppnat spelet från din mobil?

Vi försöker alltid att hjälpa våra kunder på snabbast och bästa möjliga sätt. Därför rekommenderar vi att du kontaktar oss på vår Live-chatt nästa gång.

Med vänliga hälsningar,
Charlotte - ComeOn's Kundtjänst
Jag svarade att ja, jag hade provat med min sambos mobil men no go. Dessutom hade jag ju redan första gången talat om för "Anders" att jag inte har en sån mobil. Den ena säger si, den andra säger så. Vänster hand vet inte vad höger hand gör. ???

Svar: Hej XXXXX!

Det är mycket tråkigt att höra att du känner på det sättet.

Skulle du vänligen kunna återkomma med lite närmare information gällande hur vi kan hjälpa dig? Gällde det ditt deltagande i free spins lotteriet?

Tack på förhand!

Vi försöker alltid att hjälpa våra kunder på snabbast och bästa möjliga sätt. Därför rekommenderar vi att du kontaktar oss på vår Live-chatt nästa gång.

Med vänliga hälsningar,
Charlotte - ComeOn's Kundtjänst
Nästa mail från Comeon igår: Hej XXXXX!

Som min kollega skrev i Chatten så var dessa på 10 Disco spins. Dessa behöver du spela via din mobil & dom kommer att finnas på ditt konto senast kl 19 imorgon.

Ha en fin kväll.

Med vänliga hälsningar,
Jonas - ComeOn's Kundtjänst
Detta kom igår, onsdag kväll. Skulle inte min "vinst" vara där i tisdags senast kl 19? Enligt "Anders", men vi har redan fattat att han gärna ljuger.

Jag lägger ner det här. När jag ser hur det (inte) funkar på Comeon, vill jag inte riskera att Anders/Jpnas/Jeppe på berget länsar mitt bankkonto. Och med tanke på hur de behandlar sina kunder...tja, det räcker nu. Några mobilspins finns kanske där ikväll kl 19 - men jag vill att de stänger mitt konto.
Citera
2013-11-07, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordGhozt
Som jag skrev: Oavsett vad jag nu säger kommer alltid någon "som vet" säga att det är fantasier...

Du kan ge dina sanningar men tagga ner några kilo och tänk till lite på vem du kallar idiot... Fjant!

är man en idiot och kommer med idiotiska påståenden så får man en idiotstämpel.

ööööööööööööööh, oavsett vad jag nu säger kommer alltid någon "som vet" säga att det är fantasier...jag tror illuminati styr världen...ööööh...jag tror inte månlandningen skedde....ööööh...min gammelfarmor såg ett ufo när hon var 3...ööööh...
Citera
2013-11-07, 14:51
Medlem
FelixSotizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrya
Lång text.

Tack för infon, sätter in ett par tusen varje månad hos Comeon men har aldrig varit i kontakt med deras kundtjänst. Har visserligen aldrig tagit ut därifrån vill jag minas, oavsett så slutar jag spela där. Har spenderat säkert 100k vip-poäng på lotterier men aldrig vunnit något..
Citera
2013-11-07, 15:06
Medlem
aects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zagmar
Skaplig present Bara att gratulera, både till vinsten och på födelsedagen!

Man tackar, jag tog dock inte ut dom utan fortsatte att spela, tog ut 1500 euro nyss istället så det var ett bra val denna gången
Citera
2013-11-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hostkrubba

ööööööööööööööh, oavsett vad jag nu säger kommer alltid någon "som vet" säga att det är fantasier...jag tror illuminati styr världen...ööööh...jag tror inte månlandningen skedde....ööööh...min gammelfarmor såg ett ufo när hon var 3...ööööh...

Hur kan du vara så säker på att det inte finns nå "illuminati" ( alltså en grupp människor som styr världen) ?
jag tror iaf att spelen är riggade på något sätt...du kan ju ställa rtpn
Citera
2013-11-07, 16:57
Medlem
LordGhozts avatar
Citat:

Men krya på dig tangetbordshuliganen...
Citera
2013-11-07, 17:04
Medlem
liidas12s avatar
Citat:

+1.
Men nu behöver vi inte retas mer, låt han leva i sin illusion.
Citera
2013-11-07, 17:08
Medlem
LordGhozts avatar
Första gången jag lyckats ta ut vinst på freespins (x40 omsättningskrav) hos Vera&John, vann 132kr som blev 3400kr efter en timmes spel, tog ut 3000kr och fick ett grattis från supporten! WildBlood gav sanslöst mycket tillbaka igår. Flaskorna kom flera ggr på kort tid. :-)
Citera
2013-11-07, 17:39
Medlem
Älskar att man kan avbryta sina uttag.... fyhelvete säger jag bara.
Citera
2013-11-07, 17:44
Medlem
pettssonkattens avatar
Är det någon som vet vad som krävs för att man ska kunna vinna Luis Vuitton väskan på nya www.Garbo.com? Räcker det med att sätta in en vovve och spel ett spinn eller är det något annat? hittar ingen info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in