Citat:
Hade just kontakt med live chatten, och de behandlas inom två timmar var svaret, bra då är det klart? Undrade jag (4 tim) men det var det icke. Illa att gå ut med en tidsgräns och sedan inte klara av det, blir badwill istället.
Men de kommer säkert till mitt visa i veckan typ.
LeoVegas betalar till mitt visa inom ett dygn oftast, mycket bra. Betsson kan jag vänta fem dagar på...
Rock on!
Men de kommer säkert till mitt visa i veckan typ.
LeoVegas betalar till mitt visa inom ett dygn oftast, mycket bra. Betsson kan jag vänta fem dagar på...
Rock on!
Ja betsson nu för tiden är ett mysterium, tror att dom har upptäckt hur genialt det är att ha en funktion där folk kan avbryta sitt uttag och spela bort allt på 10 minuter.
Innan dom började snåla sig, på den tiden när dom gav ut frespins varannan helg så var uttaget behandlat och pengarna fanns på kontot inom 1 timme max.
Nu när dom har börjar snåla som aldrig förr på allt så innebär det även att man snällt får vänta 2-3 dagar på att uttaget ens ska bli behandlat, ganska säker på att det har att göra med att många avbryter sina uttag då och lirar bort pengarna ist.
Vad händer med betsson egentligen, fler bonusar har dom men frispins mm kunde det ju vara 2-3 helger på rad förr med 5 snurr fredag-söndag och sms med snurr mitt i veckorna eller 1 vecka med 10 snurr dagligen på mega fortune tex.
Även sjukt trött på att deras odds-sida ska balla ur så fort det är något större event eller premiärer i olika ligor/serier.
Såg ju PL premiären där man fick ett gratisspel och hela deras sida hängde sig, varje EM,VM eller liknande så blir det samma sak och dom hamnar efter en vecka med insättningar,uttag och svar på support.
Insättningar som försvinner är ju inte heller helt ovanligt hos dom
annars får dom spärra koder man inte ska ha