Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-09, 11:55
Medlem
10 freespins Lucky Angler Casumo
Citera
2013-07-09, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mentalmadness
10 freespins Lucky Angler Casumo

Sluta skriv i fel tråd, hur svårt ska det vara för en del? Alla kollar kanske inte denna tråden och när man ser att bonustråden inte fått något nytt inlägg så tror man inte att det kommit någon bonus. I själva verket har det kommit, men det står i denna tråden.
Citera
2013-07-09, 12:13
Medlem
Det är bra att man skriver i denna tråd innan man skriver i den generella. På så sätt kan man diskutera för vilka bonusen gäller. Alla gnäller ju bara ifall man postar i bonustråden och det bara gäller för vissa osv.
Citera
2013-07-09, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 91017
Det är bra att man skriver i denna tråd innan man skriver i den generella. På så sätt kan man diskutera för vilka bonusen gäller. Alla gnäller ju bara ifall man postar i bonustråden och det bara gäller för vissa osv.

Man skriver ju "insättare, mail, sms" osv. så vet man vilka det gäller. Ska man skriva i denna, så får man skriva i den andra också, då är det okej.
Citera
2013-07-09, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral
Sluta skriv i fel tråd, hur svårt ska det vara för en del? Alla kollar kanske inte denna tråden och när man ser att bonustråden inte fått något nytt inlägg så tror man inte att det kommit någon bonus. I själva verket har det kommit, men det står i denna tråden.
jag har för mig att man måste göra ett visst antal inlägg för att skriva i den tråden eller så kan de vara att han inte visste att det fanns en tråd avsedd för sånt och då känner jag att det är bättre att han skriver det här isåfall hur svårt kan det vara för någon annan att bara kontrollera om det stämmer och skriva det i den riktiga bonustråden?
Citera
2013-07-09, 14:39
Medlem
Fy fan va guts.com är dåliga, sätt inte in era pengar där, sämsta sidan jag någonsin har spelat på.
Ger inga bonus spel, Spelade 15 olika spel och fick inte ett bonus spel på några av dom, sen dom 50 man fick på starbust, inte ens en wild på 50 tryck, vann 5 kr totalt.
Citera
2013-07-09, 15:00
Medlem
Över 900 spinn på DoA, inte frispinn en enda gång.
Citera
2013-07-09, 15:03
Medlem
Gatlyktans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral
Regler:

För att svara i tråden krävs 25 författade inlägg och 30 dagars medlemstid på forumet.
Hur svårt ska det vara egentligen? Det hade förmodligen inte tagit så lång tid för dig att kolla hur svårt det var, miffo.
Citera
2013-07-09, 15:12
Medlem
Ahryas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicheG
Fy fan va guts.com är dåliga, sätt inte in era pengar där, sämsta sidan jag någonsin har spelat på.
Ger inga bonus spel, Spelade 15 olika spel och fick inte ett bonus spel på några av dom, sen dom 50 man fick på starbust, inte ens en wild på 50 tryck, vann 5 kr totalt.

Jag bara älskar att såga "vad var det jag sa"?
Citera
2013-07-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatlyktan
Regler:

För att svara i tråden krävs 25 författade inlägg och 30 dagars medlemstid på forumet.
Hur svårt ska det vara egentligen? Det hade förmodligen inte tagit så lång tid för dig att kolla hur svårt det var, miffo.

Jag har inte sagt något om hur många inlägg eller hur länge man måste ha varit medlem, bara att man ska posta i rätt tråd? Kan man inte posta i rätt tråd så får man väl vänta tills någon gör det.
Citera
2013-07-09, 18:27
Medlem
Är det någon som fått alla fem hjulen med wilds på immortal romance när den går över i wild desire?

Tycker att såfort man får 3 rader som fylls..så kommer det bara dom lägsta symbolerna..blir ju oftast helt ok vinst ändå men.
Citera
2013-07-09, 18:49
Medlem
Hajvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicheG

Citat:
Ursprungligen postat av Ahrya
Jag bara älskar att såga "vad var det jag sa"?

Jaha, då kan jag lika gärna "varna" er för betsafe,nordicbet,mrgreen,sverigeautomaten,expekt mm eftersom jag heller har inte vunnit där.

Hör du hur knäppt det låter eller sitter foliehatten för hårt?

Hade han däremot sagt att bonusen måste imsättas 100ggr eller att dom betalar inte ut till svenskar eller något annat suspekt då hade jag köpt varningen.

Citat:
Ursprungligen postat av KnoxW
Är det någon som fått alla fem hjulen med wilds på immortal romance när den går över i wild desire?

Tycker att såfort man får 3 rader som fylls..så kommer det bara dom lägsta symbolerna..blir ju oftast helt ok vinst ändå men.

5 bloddroppar ger typ 10 000 ggr insatsen om inte mer och risken att man får den är typ minimal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in