Citat:
Ursprungligen postat av
Ballalaila
Jo, men så är det säkert några som går igång på det också..människans natur är som den är, vi är olika.
Altså jag menar när två lebbar får till det.. som inte har kuk alls..ja då finns det fan hopp för dom flesta. Det här är mäns akilleshäl altså och det har blivit värre med tiden. På min sons skola duschar killarna i boxern.. vilket jävla trams. Det är fan tragiskt att det blivit så. Sex är ett nöje, det ska inte finnas några krav whatsoever. Såklart preferenser, men inga krav. Alla ska med. 🤪
Varför ska inte män få slippa redan som pojkar, att sätta någon form av rivalitet med komplex baserat på de mest privata delarna?
Jag tycker det låter jättebra att det blir mer normalt i samhället att ge plats för mer prydda människor i omklädningsrummen och att det inte ska behöva vara en ångest upplevelse av att klä av sig inför alla och för de som blir obekväma så ska det gastas om att något är onormalt eller att personen måste ha våldtagits osv. Nej, alla vill inte se andra nakna eller visa upp sig. Omklädningsrum är även platsen för pedofilläraren springer in och ut för att berätta om saker han glömt och det är faktiskt ett övergrepp att anses att man ska känna sig bekväm även bland avvikande typer.
Om du har barn borde du inse att ditt barn antagligen haft mängder av olika predatorer omkring sig och att omklädningsrum för pojkar är en
utsatt plats . Givetvis ska det vara en plats där alla kan känna sig bekväma oavsett vad de upplever som påträngande eller mindre trivsamt. Att bli sedd naken är tillräckligt för att en betydande del av medborgarna, ska känna sig lite illa till mods eller iaf besvärade. Ingenting tramsigt med det.
Fler trygga omklädningsrum!