Citat:
Ursprungligen postat av Tjock_och_Röker
Han karkade väl så mycket att han tappade förståndet där borta? Det sista som han hade kvar?
Stämmer det även att han dansade runt mycket på taket samtidigt som han trippade ovanför lägenheten där han bodde? Vid den där cadillac-baren eller vad fan det var. Han måste ha i alla fall käkat det mesta.
Han borde komma hem och fixa den där Kalle Anka-sidan som han hostade.
Han har väl skrivit här på forumet om sin kärlek till tjack? Undertecknad har sett att hans tänder är leopardfläckiga av lagningar, vilket är en säker indikation på långvarigt missbruk. Att inbitna tjackpundare dessutom kan drabbas av en förgiftning där de blir oerhört enkelspåriga (som Hitler var mot slutet) så är det inte så konstigt att han uppenbarligen
tror på sin egen förträfflighet.
Och det är ju kul att se hur hans
antikapitalism och
girighet-är-ondska verkar rimma väl med
att vilja ha ett större rum så att alla endollarssedlar får plats.
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Svenska eller inte, det är ju USAs sätt att vara världspolis som känns lite irriterande, ett land man sett upp till börjar man få lite kalla kårar av.
Nej. Nu smiter du från dina egna premisser. Antingen är man svensk medborgare, eller så är man det inte. Så vad är "svensk"?
Citat:
Jag är glad att du anser att det finns hopp om mig!
Tror du kanske att Bushs "Either you are with us or you are against us" passerar helt obemärkt?
Svenskarna åkte ju dit PGA den amerikanska inblandningen i traffic-ingen. Det fattar väl vem som helst att de riktigt skyldiga filippinarna hade mutat rätt folk och att dumsvenskarna torskade.
Orsaken till jämförelsen var för att någon USA regeringstjänsteman råkade befinna sig i Kambodja vid samma tidpunkt som de arresterade Anakata kanske inte var en tillfällighet.
Comprendo, Lilla rymdödlan?
Du kan alltid trösta dig med att du är långtifrån ensam om att inte fatta vad ett rättskydd innebär. Och nej, jag länkade inte till artikeln för att du skulle läsa den. Det gjorde jag bara för den personliga hederns skull.
Annars har du lika mycket att säga i denna fråga som de som tror att bebisar kommer med storken har att säga om föräldraskap.
Citat:
Intressant att det renderade större utrymme i amerikansk press än när Palme blev skjuten!
Personligen så skulle jag nog inte känna mig helt rättssäker i Kambodja, i dessa länder väger en utlännings ord lätt jämfört med en inföding, vid en eventuell rättstvist.
Tänk på att det NY Times infot kommer ifrån, väldigt va dom var intresserade av just detta, att en person ska hämtas på andra sidan jordklotet för att avtjäna 8 månader i Sverige, verkligen BIG NEWS!
Det tyder på att det var viktigt för dom att han åkte dit och kan möjligen ha hjälpt till lite.
Källa på det?
Och givet det andra du skriver så är det uppenbart att du är en funktionell analfabet. För det var ju himla lustigt att du plötsligt blev så medveten om rättsystemets betydelse...