2012-08-29, 22:46
Medlem
UACs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Den här tråden ligger tvåa på min googlesökning "Amanda Sjöström" så frågan är vad man sökt på.
Antagligen "anna amanda" med mellanslag. Vi bör även skriva just anna amanda, och inte bara annaamanda och amanda sjöström.
Citera
2012-08-29, 22:47
Medlem
ylletrasas avatar
nåt som slog mig är, varför är det inga som åker hem till henne, o kräver henne på varorna? det e ju bara o slå sig ihop några stycken?
Citera
2012-08-29, 22:59
Medlem
Roll8ors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ylletrasa
nåt som slog mig är, varför är det inga som åker hem till henne, o kräver henne på varorna? det e ju bara o slå sig ihop några stycken?

Min spontana gissning är att de flesta kunder är småtjejer som i många fall inte bor i Stockholm eller i närheten och därför inte kan / vågar göra ett 'konfliktfyllt' hembesök. Vet inte om det fanns någon besöksadress på bedragaren Anna Amanda . se webbplats heller - och random fjortistjej vet inte hur man plockar fram besöksadresser från företag. Såg på den där skobloggen att Anna Amanda bad att man skulle ringa / smsa henne också, men att hon (Sjöström) då haft mobilen avstängd.

Och ni som tycker synd om slynan är ju bara sorgliga. Det spelar ingen roll om hon "inte menade" att blåsa någon - är man över 15 år borde man fan fatta bättre eller skaffa sig en skötare. Otroligt att man inte blir vuxen i det här skitlandet förrän man blir 30 enligt många. Amanda Sjöström är en lågintelligent söndercurlad nolla som har blåst folk på pengar. Punkt.
Citera
2012-08-29, 23:03
Medlem
Bloggen är uppdaterad. Desperat försök till att upprätt hålla fasaden.

http://annaamanda.blogg.se/
Citera
2012-08-29, 23:07
Medlem
deaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirl

Verkar fortfarande helt oblivious över vad hon ställt till med.
Citera
2012-08-29, 23:10
Medlem
kukflashbacks avatar
Fast om man "taking it up a notch" från Blocket till att starta en egen sida för att blåsa folk, så använder man väl knappast sitt namn och adress mm (med risk att åka fast)

Det fattar väl vem som helst?

Jag tror faktiskt som flera sagt att hon bara vart urbota korkad och naiv.
Att affärsidèn vart usel och att hon vart jävligt slarvig och till slut skitit i saker och ting bara.
Men att hon från början hade en mästerlig plan på att blåsa och lura folk tror jag inte på.
Citera
2012-08-29, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deaner
Verkar fortfarande helt oblivious över vad hon ställt till med.

Hon kanske har jobbat så hårt hela dagen att hon har missat dagens föreställning!
Citera
2012-08-29, 23:13
Medlem
deaners avatar
Citat:
Hon kanske har jobbat så hårt hela dagen så att hon har missat dagens föreställning!

Det kvittar egentligen, det är ju bara avundsjuka och dödsknarkarnazister på Flashback som far med osanningar.

Citera
2012-08-29, 23:19
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Hennes oberörda spel för gallerierna ger jag inte mycket för, särskilt inte efter morgonens svar på tal.
Det framgår tydligt att anna amanda sjöström har rännskita i trosan, vem skulle inte det med den uppmärksamhet hon fått, och detta är inte över på långa vägar. Man kanske skulle ta och närvara vid rättegången, vem tackar nej till teater på första parkett
Citera
2012-08-29, 23:20
Medlem
Jag, en stekares avatar
Jag hoppas att Amanda egentligen förstår vad hon har gjort, tar sitt förnuft tillfånga, betalar tillbaka skulderna om än på lång tid och sen får leva ett lugnt svenssonliv och inte dras ner i grövre brottslighet.

Med detta sagt skulle jag gärna se att det dyker upp nakenbilderna på henne för att denna tråd ska gå från bra till episk.
Citera
2012-08-29, 23:22
Medlem
GundeSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflashback
Fast om man "taking it up a notch" från Blocket till att starta en egen sida för att blåsa folk, så använder man väl knappast sitt namn och adress mm (med risk att åka fast)

Det fattar väl vem som helst?

Jag tror faktiskt som flera sagt att hon bara vart urbota korkad och naiv.
Att affärsidèn vart usel och att hon vart jävligt slarvig och till slut skitit i saker och ting bara.
Men att hon från början hade en mästerlig plan på att blåsa och lura folk tror jag inte på.

1. Hon räknade inte med att åka fast.
2. Hon räknade säkert med att kunna snacka sig ur situationen (paketen kom bort i posten) i fall hon åker fast.
3. Hon levererade (eller försökte leverera) varor till en hel del personer.

Hennes business var alltså inte enbart en scam. Dock är detta knappast en misslyckad företagare som hamnat snett. Hon började sin karriär genom att blåsa folk på blocket och fortsatte på en egen hemsida.

Läs materialet själv (materialet talar mot din teori). Hon är inte urbota korkad och naiv (vilket även jag trodde först), hon är en bedragare.
Citera
2012-08-29, 23:24
Medlem
sonpuigs avatar
Citat:

Kan inte se någon uppdatering gjord? Tänker du på den som skrevs imorse strax in kl 08?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in