2012-08-29, 18:36
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salvatore
Kan ju vara fejk från kina också. Jag besitter dock inte den kunskapen att utröna det.

Ja men hur som helst så kan det räknas som "bevis" för att den väska som hon hade på sig den 19.e augusti fick hon redan den 6.e juni och är inte den väska som hon egentligen skulle skicka till tjejen som beställde den av henne. Dock så kan man undra varför skulle Kalle köpa 2 gånger samma väska för henne? Han hade ju redan köpt en sådan väska förut åt henne?
Senast redigerad av Lunaticx 2012-08-29 kl. 18:41.
Citera
2012-08-29, 18:36
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krash25
Det skiljer 8 månader mellan första inläggen och dagens inlägg. Det är inga flashbackare.

K såg inte det
Citera
2012-08-29, 18:37
Medlem
Tronkans avatar
Citat:
Det skiljer 8 månader mellan första inläggen och dagens inlägg. Det är inga flashbackare.

sen så svarar hon själv på många inlägg verkar det som. så tror även det är ett större antal.

jag har en polare som brukar beställa ifrån kina. ibland kan det ta upp till ett halvår ibland alltså, haha helt sjukt. dock beställer h*n massa skit som typ 100 ihpone skall etc. vet inte riktigt hur det är med skor.

men frågan är om där ens har beställts några skor från hennes sida. tror bara pengarna är brända.

dock verkar det vara stora summor pengar. sen skrevs det om att hon även hade kfm skuld.
verkar som pengarna tyvärr är long gone. tyvärr.

stackars tjej imo.
Citera
2012-08-29, 18:38
Medlem
Vi här i denna tråden är tydligen dåligt uppfostrade enligt Amanda Sjöströms blogg.
Citera
2012-08-29, 18:44
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Vi här i denna tråden är tydligen dåligt uppfostrade enligt Amanda Sjöströms blogg.

Vi tycker att Amanda är väldigt dåligt uppfostrad då hon lurar unga flickor på deras pengar.
Citera
2012-08-29, 18:44
Medlem
Nu har Amanda Sjöström ändrat sitt nuvarande jobb på Facebook. Hon gick från "VD" hos Annaamanda.se till Switchgear AB.
Citera
2012-08-29, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Degis
Nu har Amanda Sjöström ändrat sitt nuvarande jobb på Facebook. Hon gick från "VD" hos Annaamanda.se till Switchgear AB.

Intressant.

http://www.facebook.com/annaamandas

Är borta. Har hon tagit bort den globaliserande sidan?
Senast redigerad av Salvatore 2012-08-29 kl. 18:52.
Citera
2012-08-29, 18:52
Medlem
Varför är det så viktigt för henne att ta upp gröna kuvert i varje mening, tror hon att det ses som bevis för att hon faktiskt skulle ha skickat någonting?

Jag tycker hon verkar väldigt beräknande och iskall, just i detta nu röjer hon spår från internet.

Amanda Sjöström
Citera
2012-08-29, 18:53
Medlem
Schibsteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Degis

Snart åker också bloggen ner. Tidsfråga.
Citera
2012-08-29, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krunk
Varför är det så viktigt för henne att ta upp gröna kuvert i varje mening, tror hon att det ses som bevis för att hon faktiskt skulle ha skickat någonting?

Jag tycker hon verkar väldigt beräknande och iskall, just i detta nu röjer hon spår från internet.

Amanda Sjöström
En lögnare brukar nästan alltid fixera sig på detaljer, enkom för att göra berättelsen mera trovärdig.
Citera
2012-08-29, 18:58
Medlem
Wheeler88s avatar
Stackars flicka bara 23 år, men hoppas ändå på näringsförbud/skadestånd/prickar i registret. Avskyr när folk blir lurade på pengar. Den där Amanda Sjöström verkar inte vara en hederlig typ.
Citera
2012-08-29, 19:03
Medlem
Bara jag som ser en tom blogg?

Jag får upp en vit blank sida. Kan bero på min telefon med. Kan inte se källan :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in