Nu är det här inte riktigt ett problem för mig, jag skapar tråden bara av nyfikenhet.
Jag har sådana konstiga känslor som inte riktigt går att beskriva och ingen som jag frågat verkar förstå/ha haft dem. Det började rätt plötsligt, en dag så kom det bara: när jag var ute och gick började det kännas som att... (den bästa men ganska löjliga beskrivningen jag kom på då) min hjärna flyter inuti skallen som i ett akvarium och slår mot "väggarna" när jag rör på mig. Och det kan jag alltså känna

först var det bara konstigt och t.om. lite roligt, men nästa dag blev det lite värre och störde mig eftersom det kändes som att jag håller på att tappa balansen. Ibland kändes det som att jag kommer lyfta och flyga iväg nästan... Det höll i sig ganska länge, en vecka eller två, och störde mig bara mer och mer, eftersom jag går långa sträckor varje dag.
Nu så har det blivit mer sällsynt, men kommer däremot när jag inte ens rör på mig utan bara flyttar min blick. Och jag skulle nu beskriva det mer som att jag får en lokaliserad "yrsel" (typ) i området av ögonen, bakom ögonen och pannan.
Och glömde nämna hur länge det pågått: runt en månad.
Så jag vill veta om någon känner igen det här. Jag ska förresten definitivt inte ringa 1177 och fråga om en sådan skitsak
Jag har en stark känsla av att jag inte kommer få nån respons, men ville bara kolla