2012-08-24, 23:21
Medlem
alaskapollocs avatar
Efterlängtat! Hoppas att det verkligen blir av
Citera
2012-08-25, 00:16
Medlem
Plytons avatar
http://avpixlat.info/2012/08/24/klartecken-for-islamiskt-center-i-borlange/

Som sagt Sverige blir bara mer och mer fördummat av religiösa fanatiker och analfabeter.
Citera
2012-08-25, 00:59
Medlem
Glädjande att folk nu börjar tappa sitt tålamod på allvar nu. Somalier, och andra bidragsparasiter som är här för att dränera oss på vår välfärd får allt mer känna på vår stigande vrede och avsky mot att dom kommit hit för att våldgästa oss i vårt eget hus. politikerna ska också få smaka på folkets vrede en vacker dg. liksom journalisterna.
Citera
2012-08-25, 01:04
Medlem
Huffpuffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Vem fan bryr sig om det byggs en moské, synagoga eller ett köpcentrum! Och nej muslimer tar inte över sverige bara för att de bygger en moské! Lägg ner med aftonbladet-propagandan och skaffa ett jobb!

De måste ju börja någonstans, eller hur? Ge det 10-15 år till med samma utveckling vi har idag.
Citera
2012-08-25, 01:15
Bannlyst
Böneutrop och muslimska helgdagar känns inte så långt borta i Sverige. Ett sånt land vill jag inte bo i. Det är hög tid att fundera på att flytta. Det läskiga är att det har gått så otroligt fort, svenskar välkomnar sin undergång.
Citera
2012-08-25, 01:23
Medlem
Cincinnatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toccen
Böneutrop och muslimska helgdagar känns inte så långt borta i Sverige. Ett sånt land vill jag inte bo i. Det är hög tid att fundera på att flytta. Det läskiga är att det har gått så otroligt fort, svenskar välkomnar sin undergång.

Men gör de det? Det verkar ju, nu när saker och ting faktiskt är på väg att hända rent konkret, finnas ett starkt motstånd. Problemet tycks ju vara att kommunpolitikerna rakt av nonchalerar detta. Varför, frågar jag mig? Vad finns det för incitament? Ett moskébygge på en så liten ort är väl i princip garanterat en enorm förlustaffär när den vita flykten börjar och inströmmandet av dagdrivande får tar vid. För att inte tala om all skadegörelse och annan skit som kommer följa i deras spår.

Är naiviteten och idiotin så utbredd bland politikerna att de helt enkelt inte kan se klart, eller finns det rimliga orsaker till deras agerande?
Citera
2012-08-25, 01:25
Medlem
TheBurdens avatar
Nästan halva staden består ju av muslimer, så detta är väl en ganska logisk följd.

Dröjer nog inte länge förrän någon saboterar bygget. Inte mig emot.
Senast redigerad av TheBurden 2012-08-25 kl. 01:43.
Citera
2012-08-25, 01:27
Medlem
Det är helt otroligt! Borlänge gräver sin egen grav, detta är bara början. Jag känner ett antal "radikala" personer som jag är vän med på facebook, det ska bli kul att läsa deras statusuppdateringar.

Bra jobbat Borlänge, en moské vid statshuset! Det är början på ett nytt och tryggt Sverige där Islam har mycket stort inflytande!
Senast redigerad av Olepeter 2012-08-25 kl. 01:35.
Citera
2012-08-25, 02:07
Medlem
Det kommer påverka peace & love. Helt klart. En rätt trådig muslim hatar musik som man dansar till.
Efter kravet på moske så kan vi förvänta oss krav på flytt av festivalen för den kränker islam
Citera
2012-08-25, 09:12
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Vem fan bryr sig om det byggs en moské, synagoga eller ett köpcentrum! Och nej muslimer tar inte över sverige bara för att de bygger en moské! Lägg ner med aftonbladet-propagandan och skaffa ett jobb!
Vem fan bryr sig om folk bygger överhuvudtaget?
Låt folk förstöra stadsbilden genom att placera ut slumpvalda skulpturer på vartenda millimeter, allt från penisar till mästerkatten i stövlar, sköt du ditt jobb istället.
Länge leve mångkulturen.
Citera
2012-08-25, 09:13
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Tror inte det påverkad P&L då islam står för kärleken, tror det kan bli bra, har man ett ställe att be på när man åker genom Borlänge.
Det gör även scientologi på pappret.
Citera
2012-08-25, 12:46
Medlem
Fula Gubbens avatar
Rekommenderar taggade Borlänge-bor att anskaffa ett par grishuvuden samt en död hund, och placera dessa på platsen för moskébygget när man börjar bli klara. Filma alltsammans och släng upp det på Youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in