2012-08-21, 15:09
Medlem
Nu e det så att inte fick min återbäring "i tid" trots att jag gjorde min deklaration på internet osv.

Har försökt få info av skatteverket men dom är bara fett otrevliga och kryptiska och äger att jag ka få vänta tills december om jag har otur och att dom inte har skyldighet att berätta vad dom sysslar med.

Enligt dom så var dom tvungna att gå igenom min deklaration manuellt av okänd anledning och nu nojar jag att dom gräver i min ekonomi o vill knulla mig.

Tjänade knappt 60papp innan skatt förra året på papper men har sambo samt ingen bil eller andra ägodelar i mitt namn, en del småsummor sattes in på mitt konto men fortfarande inget som borde vara varningsklockor tycker jag.

Vad tror ni? är dom bara sjukt sega eller bör jag vara orolig över att dom inte kommer betala ut mina pengar?
Citera
2012-08-21, 15:12
Medlem
Backafalls avatar
Det låter på din beskrivning som om du även hade andra inkomster än de på pappret. Kan det vara så?

I så fall är det kanske något de upptäckt eller blivit tipsade om, har du slarvat med några papper eller blivit ovän med någon?
Citera
2012-08-21, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backafall
Det låter på din beskrivning som om du även hade andra inkomster än de på pappret. Kan det vara så?

I så fall är det kanske något de upptäckt eller blivit tipsade om, har du slarvat med några papper eller blivit ovän med någon?

Ja lite pengar i handen har jag fått men varit noga med att inte sätta in för mycket, använt dessa pengar till eventuella inköp av prylar osv.

Tror inte nån golat ner mig nej, har inga ovänner då jag inte beter mig på sånt sätt så folk skulle bli arga.

På sin hökd slängde jag in några hyror på forex men det kan ju inte spåras till mig heller så.

Undra mest om det är vanligt att dom är sena med utbetalningar och beter sig kryptiskt när man frågar, lånade lite pengar då min återbäring inte dök upp och skulle ju vara bra o veta när man kan betala tillbax liksomn :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in