Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Raffa fiskar nog där han kan är jag rädd, men att han skulle fiska i den nationella "ankdammen" har jag svårt att tro, vad skulle han vinna på det? Vad gäller samröre mellan MC-världen och den nationella så är det på personnivå som kontakterna finns. Men HA är väl den mc-klubb som de flesta nationella har någon kontakt med, men som sagt det är på individnivå.
Jag personligen har vänner lite här och där, så något organiserat samröre är det inte. Det skulle väl gå stick i stäv med min personliga övertygelse. Men Raffa gillar jag starkt, en herre som aldrig slutar förvåna.
/Micke
Då får jag tacka för klargörandet. Vad han har för agenda är ju som bekant inte helt lätt att hålla koll på, känns som att han skulle kunna heja på bloods för att nästa dag supporta valfri nynazistorganisation (eller för den delen scouterna, LUF eller odd fellow) om de bara var tillräckligt G. Var mest nyfiken på om någon mc-klubb hade någon slags ideologisk anknytning till/motstånd mot den f.d. skinnskallerörelsen om jag uttrycket mig så. Men jag tolkar ditt svar som att politisk tillhörighet, i den mån den existerar, inom mc-världen inte har så stor betydelse, och att eventuell kontakt individer emellan inte har med någondera organisation att göra.
Jaja, jag önskar joel, pannkaka och alla andra i tråden nämnda all lycka i världen med förhoppningen att de lyckas hitta sin plats utan att skada sig alltför mycket på vägen. Fast några historier till på vägen kan man ju alltid hoppas på