2012-11-03, 00:52
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.O.H.A.D
http://minfil.se/Ha4cY2aeb7

RAFFA BYGGER FÖR DEN SISTA STRIDEN, grymt 6 pack han har

6 pack?? Med Raffas steroidkuk och den magen så är det fan mer en Bag In Box än ett 1 pack.

Undra om Raffa kanske har druckit den där Syntolen....
2012-11-03, 00:57
Medlem
Raffas Nummer Uppskattas!!! Pm Tack!!!!
2012-11-03, 01:05
Medlem
hängballens avatar
Vad händer? Sker den stora striden i kväll? Herregud jag har aldrig varit med om något mer spännande. Tror tyvärr att jag kan få rätt, Raffa gör något jävligt dumt för att rädda sitt ansikte. Även en idiot kan skada folk.
2012-11-03, 03:53
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Citat:
fått lite bilder pm:at
http://minfil.se/I94eYfa6ba

GL samlar ihop ligan för den sista striden

tänk er tjockante vilt vevande

VINI Vidi Vici!!!

Nu börjar Raffa använda sig av kabbalistiska koder.

Har hört att GL är på väg upp igen och ska snart visa folk vart skåpet ska stå.

Raffa har visst fett med cash och snygga brudar. Han luktar alltid gott också hörde jag och är allmänt jävligt ball och han har ALLTID rivmärken på ryggen.

Vet inte om det stämmer, men fick höra det nu.
Senast redigerad av fuckerofmothers 2012-11-03 kl. 03:57.
2012-11-03, 04:30
Medlem
M.Skillts avatar
Jag har varit lite frånvarande på slutet, men stämmer det att Raffa lyckats med att hota R&W?

/Micke
2012-11-03, 05:21
Medlem
M.skillt vad menar du nu ? det är uppgifter iaf inte jag har hört! tell me more! ta det i pm om du så önskar!
2012-11-03, 06:23
Medlem
Chamoniards avatar
Ni får ursäkta en enkel lantbrukare men det är frustrerande att inte veta vad som förorsakat Ralf Skywalkers reträtt. Frustrerande att några här verkar veta men inte kan dela med sig.

Min hypotes. Smålands MC-kretsar skrattar lika gott åt TjockRaffa som oss andra. Men när Raffa hotade Stranda, Neckbenders, EAMC, ICA kvantum etc så lyckades han verkligen med hota fel personer. Samtidigt som ingen vill vara känd som den glädjedödare och tråkmåns som plockar sveriges mest framgångsrike ofrivillige komiker golraffa så blir detta liiiite för mycket.

Neckbenders, EAMC etc är folk som är kända på MC-meets osv. Även om de inte är 1% så känner de folk och har vänner i periferin til HA, BMC etc.. Raffas krigsförklaring mot dessa seriösa MC entusiaster blir för mycket för en del folk som verkligen är 1%. De bestämmer sig för att diskret ge Raffa en klar signal om att detta inte är acceptabelt.

Har jag förstått det rätt?

EDIT - Ja. Även jag hade offrat en av mina pungkulor för att se den anorektiske Ante svinga i en streetfight. Vilken djävla dröm at se den mannen taktiskt manövrera sin frodiga lekamen runt rivaliserande gängmedlemmar.
Senast redigerad av Chamoniard 2012-11-03 kl. 06:27.
2012-11-03, 06:34
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Jag har varit lite frånvarande på slutet, men stämmer det att Raffa lyckats med att hota R&W?

/Micke

Det var väl ur några av hans MVG Engelska texter som han la ut på sin facebook och i samband med någon MC festival i somras.
Det är väl folk i från den delen av Sverige som bett han ta bort ECR från sin lista och ligga lågt annars kanske han får riktigt motstånd.
2012-11-03, 06:42
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Ni får ursäkta en enkel lantbrukare men det är frustrerande att inte veta vad som förorsakat Ralf Skywalkers reträtt. Frustrerande att några här verkar veta men inte kan dela med sig.

Min hypotes. Smålands MC-kretsar skrattar lika gott åt TjockRaffa som oss andra. Men när Raffa hotade Stranda, Neckbenders, EAMC, ICA kvantum etc så lyckades han verkligen med hota fel personer. Samtidigt som ingen vill vara känd som den glädjedödare och tråkmåns som plockar sveriges mest framgångsrike ofrivillige komiker golraffa så blir detta liiiite för mycket.

Neckbenders, EAMC etc är folk som är kända på MC-meets osv. Även om de inte är 1% så känner de folk och har vänner i periferin til HA, BMC etc.. Raffas krigsförklaring mot dessa seriösa MC entusiaster blir för mycket för en del folk som verkligen är 1%. De bestämmer sig för att diskret ge Raffa en klar signal om att detta inte är acceptabelt.

Har jag förstått det rätt?

EDIT - Ja. Även jag hade offrat en av mina pungkulor för att se den anorektiske Ante svinga i en streetfight. Vilken djävla dröm at se den mannen taktiskt manövrera sin frodiga lekamen runt rivaliserande gängmedlemmar.

East Coast är en äldre klubb som varit med länge i hojsvängen, det är en populär klubb med trevliga vår/ försommar fester. Självklart så känner de flesta till dessa då de har 4 charter; Sthlm, Nynäs, Gotland och Blomstermåla.

Raffas stora fail i detta var såklart att dra in dom i sitt skitsnack samt började snacka om att våldta blödande analer och allt vad denne jävla Homotomte ylade om.
Så genom att hota fel folk så blev det ett stopp.

Jag tror att hädanefter blir det nog en mer noggrann koll av dom han ska kriga med för det är i krigstider han kan mobilisera nya fjortisar och på så sätt generera nya pengar i fickan.
Raffa lär komma tillbaka det betvivlar jag inte för två öre för han kan ju upphöra med sitt gäng för det är ju hans inkomst.
2012-11-03, 08:46
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
http://minfil.se/Ha4cY2aeb7

RAFFA BYGGER FÖR DEN SISTA STRIDEN, grymt 6 pack han har
Jepp, alltid skönt att se någon som kan prioritera och inte discobygger. Har för mig att hans ben var riktigt välutvecklade också.

Om Raffa nu inte vågar vara Vimmerbys svar på Al Capone längre så kan han väl delge oss sina stats? Vad tar han i bänk? Knäböj? Marklyft?
2012-11-03, 08:56
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Sorry kompis. Den här tråden har förstörs mitt privat- och yrkesliv så jag vet vad jag pratar om. Otaliga gånger har tråden dödförklarats. Däremot förutsåg du att hans nuvarande strutsande. Och det är intressant. När ska du komma ur brevlådan och inviga oss Raffaholics vad som egentligen hänt?
Tack! Äntligen har jag fått ett namn på min sjukdom.
2012-11-03, 09:30
Medlem
O-Lyckligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigredmachine
Raffa och GL epoken är tyvärr slut

Du har tyvärr fel då din vän Zoltan skaffat sig ovänner i Rapparn & Raffa nu och de verkar göra sig redo med maskingevär, granater och ammunition. När slaget väl är över så kommer ett Youtubeklipp upp med en blodig Raffa och där Rapparn lägger sina grymma beats och rim, vilket gör Zultanens förlust än mer förödande och Flashback tystar ner. Då först är sagan slut!

Personligen så tror jag att Zoltan är precis som organisationen Gand, en fantasi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in