Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Ni får ursäkta en enkel lantbrukare men det är frustrerande att inte veta vad som förorsakat Ralf Skywalkers reträtt. Frustrerande att några här verkar veta men inte kan dela med sig.
Min hypotes. Smålands MC-kretsar skrattar lika gott åt TjockRaffa som oss andra. Men när Raffa hotade Stranda, Neckbenders, EAMC, ICA kvantum etc så lyckades han verkligen med hota fel personer. Samtidigt som ingen vill vara känd som den glädjedödare och tråkmåns som plockar sveriges mest framgångsrike ofrivillige komiker golraffa så blir detta liiiite för mycket.
Neckbenders, EAMC etc är folk som är kända på MC-meets osv. Även om de inte är 1% så känner de folk och har vänner i periferin til HA, BMC etc.. Raffas krigsförklaring mot dessa seriösa MC entusiaster blir för mycket för en del folk som verkligen är 1%. De bestämmer sig för att diskret ge Raffa en klar signal om att detta inte är acceptabelt.
Har jag förstått det rätt?
EDIT - Ja. Även jag hade offrat en av mina pungkulor för att se den anorektiske Ante svinga i en streetfight. Vilken djävla dröm at se den mannen taktiskt manövrera sin frodiga lekamen runt rivaliserande gängmedlemmar.
East Coast är en äldre klubb som varit med länge i hojsvängen, det är en populär klubb med trevliga vår/ försommar fester. Självklart så känner de flesta till dessa då de har 4 charter; Sthlm, Nynäs, Gotland och Blomstermåla.
Raffas stora fail i detta var såklart att dra in dom i sitt skitsnack samt började snacka om att våldta blödande analer och allt vad denne jävla Homotomte ylade om.
Så genom att hota fel folk så blev det ett stopp.
Jag tror att hädanefter blir det nog en mer noggrann koll av dom han ska kriga med för det är i krigstider han kan mobilisera nya fjortisar och på så sätt generera nya pengar i fickan.
Raffa lär komma tillbaka det betvivlar jag inte för två öre för han kan ju upphöra med sitt gäng för det är ju hans inkomst.