2012-10-17, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Passerade ganglands så kallade klubblokal(läs lägenhet eller knarkarkvart) i Oskarshamn på väg till jobbet idag, vid halvtvåtiden fanns det minst två stycken personer från bandidos utanför, det var fyra pers men jag såg bara västar på två, körde runt och kollade igen men då var dom troligen på insidan, inga bilar eller mc på plats heller, nu tror jag ju inte dom var ute efter mytomanraffa då hade dom väl varit i pippiland, men va fasen gjorde dom där?Finns inga mcgäng i O-hamn förutom då pösmunkar i 50-60 årsåldern lätt lönnfeta och som gärna vill se lite farliga ut....för övrigt samma personer som på 80-talet ville vara snobbar med slips ...
Låter lite långsökt enligt mig.
2012-10-17, 22:41
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Dessa BCG vågade tala om för Raffa att han var en fjant på facebook och bjöd han till Kalmar, det var typ 15-17 åriga Albaner.
Sen hörde man inte mer än att Raffa själv uppdaterade med Krig hit och krig dit.

En hel del ifrågasätter om dessa ens existerar och jag trodde mej läst om något liknande fjortis gäng i Kalmar ( 15 åringar ) som eldade upp ett köpcentra och åkte dit.

Efter att som alla andra ha läst denna tråden o garvat så jag fått hemorojder men inte kunnat bidra med någon info själv, så har jag helt ovetandes jobbat ihop med en mkt nära vän till dessa albaner...och hen vet vem allas vår Raffa Råskinn är.

En av gossarna i Kalmar som tydligen är 16 år spöade Raffa ganska så bra med en cyckelpump
2012-10-17, 22:43
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Passerade ganglands så kallade klubblokal(läs lägenhet eller knarkarkvart) i Oskarshamn på väg till jobbet idag, vid halvtvåtiden fanns det minst två stycken personer från bandidos utanför, det var fyra pers men jag såg bara västar på två, körde runt och kollade igen men då var dom troligen på insidan, inga bilar eller mc på plats heller, nu tror jag ju inte dom var ute efter mytomanraffa då hade dom väl varit i pippiland, men va fasen gjorde dom där?Finns inga mcgäng i O-hamn förutom då pösmunkar i 50-60 årsåldern lätt lönnfeta och som gärna vill se lite farliga ut....för övrigt samma personer som på 80-talet ville vara snobbar med slips ...

Fastigheten är väl till salu så bara att spekulera logiskt...troligen inget med Raffa att göra utan kanske mer egen etablering?
Ställ frågan i Bandidos delen av forumet.
2012-10-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Låter lite långsökt enligt mig.

vad? Min observation eller vad??
2012-10-17, 22:45
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Jaja du är duktig du.. Orkar inte bry mig om dina tankar och så kallade vetskap... Men du är säkert gullig och duktig men nu orkar inte jag med ditt skitsnack.

Men allvarligt talat. Du inser vidden av vad du gjort?

Du har använt orden Raffa och lyckas i samma mening. Det är naturligtvis ganska provocerande eftersom alla vet att Raffa misslyckas med allt han företar sig. Det är liksom en naturens lag. Sveriges mest ohygieniske golare till brottsling misslyckas med allt.

Att hävda något annat är lika revolutionerande som att hävda att man har bevis för att exempelvis gravitationskrafterna inte fungerar. En sådan sak kan man inte bara spy ur sig utan att faktiskt komma med sitt bevis.

Så du bör, för ditt eget bästa, komma med bevis. Alternativet är att be trådens läsare om ursäkt för din lilla faux pas.
2012-10-17, 22:45
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Efter att som alla andra ha läst denna tråden o garvat så jag fått hemorojder men inte kunnat bidra med någon info själv, så har jag helt ovetandes jobbat ihop med en mkt nära vän till dessa albaner...och hen vet vem allas vår Raffa Råskinn är.

En av gossarna i Kalmar som tydligen är 16 år spöade Raffa ganska så bra med en cyckelpump

Vafalls! Det är ju strået vassare än Raffas misshandel med en blå tygtoffla eller när han misshandlas med en Dörr...
2012-10-17, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Fastigheten är väl till salu så bara att spekulera logiskt...troligen inget med Raffa att göra utan kanske mer egen etablering?
Ställ frågan i Bandidos delen av forumet.

aha, det har jag missat, lät ju inte bra om man säger så....
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Kom å tänka på en sak gällande facebook och det är att man ser ju vissa med SYL(bokstav). Borde inte detta vara något för gangland att satsa på? Det vore bra mycket lättare för både oss och Raffa själv att hålla koll på alla som sympatiserar med dom.

Ja det har förvånat mej men ändå ser jag renare "gäng" mentalitet än dessa som försöker efterapa MC kulturen.
Raffa kan ha SYLtkuk för det är ju vad han ska va enligt sina dumpade flickvänner
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf

KLockrent. Vänligen utveckla. Vi vill veta allt!
2012-10-17, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RejjvarN
Vet inte om detta har vart uppe förut men hitta denna artikel angående BCG

http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/trakasserierna-fortsatter-pa-ostra-funkaboskolan(377615).gm

Artikeln är förvisso några år gammal men antar att det fortfarande är "Drottningen" som styr GCB... P
Så gayland är alltså i krig med ett gäng tonårsflickor från Kalmar?
Varav de flesta går i högstadiet
2012-10-17, 22:50
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruben.croc

såg någonstans för längesen i denna tråd att det stod något om Robin e*efjäll, fått höra att han heter Sha*in i efternamn, ej bekräftat. Undra vart denna människa håller hus?

var det han som var den där tredje skitiga jäveln från bilden på Torget i Vimmerby från muckarfesten? tyckte mig känna igen honom från hans gamla facebook-bild.
2012-10-17, 22:56
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
KLockrent. Vänligen utveckla. Vi vill veta allt!
Skall ju självklart och skyndsamt pumpa han/hon/den/det på all info jag kan få. Men det får bli imorgon för nu säger min fru att jag är trött och skall gå och lägga mig...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in