2005-05-11, 01:41
Medlem
REEEETAAARDs avatar
straffen på GHB är inte dåliga nu heller, därför folk slutar koka

dels har tillgängligheten av GBL stypts
Citera
2005-05-11, 01:57
Bannlyst
Jag vet vart man kan beställa GBL hahaha, 5 liter 9000 kr
Citera
2005-05-11, 12:28
Medlem
monkfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REEEETAAARD
straffen på GHB är inte dåliga nu heller, därför folk slutar koka

dels har tillgängligheten av GBL stypts

Sant att straffen säkert avskräcker men det är ju relativt lätt att tillverka jämfört med andra droger, om man verkligen vill så kan man gör det hemma, alltså tycker man ju att det borde existera mer än det gör.

Annars verkar gobbe vara mest poppis i flödderkretsar och då jag inte har så bra kontakter där så kanske jag missar ghb: n eller så finns det mindre av det helt enkelt. Flytande extacy skulle jag vilja kalla det
Citera
2005-05-11, 12:40
Medlem
Unbalanceds avatar
Förr fanns det tamigfan GHB överallt, i varje gatuhörn .
Nuförtiden är det väldigt dåligt om detta excelenta ämne !
Och om man hittar någon som kränger utav sitt eget så tar
dé riktiga överpriser, som 30-50:- för en "kork", riktigt dyrt !
Citera
2005-05-11, 16:07
Bannlyst
Ghb tillverkning

En kompis har gjort en GHB kokning av en liten mängd GBL. Resultatet blev ett ph värde på 7. Men själva vätskan är lite grumlig, som sockervatten ungefär. Man kan se väldigt fina korn som simmar omkring därinne och vätskan är ganska tjock. Betyder det att inte all NaOh lösts upp och det därmed är farligt att inta? Ska jag säga till honom att koka mer? Han menar på att om Ph värdet är OK så ska det inte vara så farligt, men vill fan inte att han ska skada sig. Han använde GBL 30 ml, 16 g NaOH och 50 ml destilerat vatten.
Citera
2005-05-11, 17:50
Bannlyst
Det verkar som om din polare har bättre koll på läget än dig, även om din omsorg över hans hälsa är rörande.

Är pH=7 så är det lungt att inta.
Citera
2005-05-11, 18:44
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Förr fanns det tamigfan GHB överallt, i varje gatuhörn .
Nuförtiden är det väldigt dåligt om detta excelenta ämne !
Och om man hittar någon som kränger utav sitt eget så tar
dé riktiga överpriser, som 30-50:- för en "kork", riktigt dyrt !
tycker inte ja.. tycker de är samma pris fortfarande 250-300 för en dec, fast det kan ju bero på att ja bor på landet nästan o varje bonne här kokar hemma
fast klart tillgången har blivit betydligt sämmre...
Citera
2005-05-11, 19:16
Bannlyst
"Andvänder" = Vända på änder?
Citera
2005-05-11, 19:42
Bannlyst
Problemet med att sälja skiten är ju hanteringen, för att inte säga folket man kommer i kontakt med.

En god vän (herr SWIM) anser att av alla droger det finns att sälja så kryper de absolut värsta dräggen fram när han har en dunk kork eller två...
Citera
2005-05-11, 21:58
Bannlyst
Jaa, precis som med MDMA(eller inte) det finns bra och dålig MDMA(då menar jag inte bra/dålig E)!
En del MDMA kan vara dålig men ändå "ofarlig" att inta, i alla fall med tanka på att det e E!
Citera
2005-05-11, 23:25
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DnOWis
Jaa, precis som med MDMA(eller inte) det finns bra och dålig MDMA(då menar jag inte bra/dålig E)!
En del MDMA kan vara dålig men ändå "ofarlig" att inta, i alla fall med tanka på att det e E!

Ehe? MDMA är ett kemiskt ämne, det kan inte vara bra eller dåligt på något sätt. Det är vad det är. Sen kan drogen E vara dålig eller bra beroende på mängd MDMA/MDA/Amfetamin/bindmedel och annat som slängs i drogen.

Sen skulle jag filtrera den där skiten om det simmar omkring saker i den. Min gissning är att natriumhydroxiden inte var ren och det är lite annan skit som åker omkring. Vet nån om GHB går att köra igenom aktivt kol?
Citera
2005-05-12, 10:39
Bannlyst
Prova att filtrera det, ser du partiklarna i lösningen så är chansen ganska god att iaf. en del utav dem stannar i lösningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in