2004-06-14, 14:18
Bannlyst
Nej eftersom gbl inte är narkotika så kan man vad jag vet inte fällas för att ha tagit det, att det omvandlas i kroppen har inte med saken att göra.
Sen att man inte ser skillnad på ghb/gbl vid provtagning gör att det går att slippa undan även om det var GHB som intogs.

Men jag undrar fortfarande, är det ingen som vet ett bra ställe där man får tag på gbl?

Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
GBL omvandlas till GHB i kroppen, torskar du på urinprov så är det brott mot narkotikalagen ändå.. kasst som fan, här går man o trycker i sig ännu giftigare versioner av skiten o så kan man torska för det ändå, de som tjänar mest på det är Langarna/Producerarna, är det inte dem myndigheterna vill åt i första hand?
Citera
2004-06-15, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Ja jag vill också höra mer, inkbe va det ja trodde va seriöst. du får förklara mer.

Beställde därifrån i Feb. har inte fått något och de svarar antingen inte på mail eller så bara rappakalja.. =(

Har snokat runt lite på nätet och de som inte är att lita på är bland annat:
Inkbe <-- riktiga horor (ursäkta uttrycket..)
QG
mrgman

ska tydligen vara jäkligt svårt att hitta någon bra lev. =(

om någon vet något så skicka gärna PM
Citera
2004-06-22, 18:58
Medlem
GHB brist?

förr var det hur lätt som helst att få tag i G i GBG trakten men sen i våras är det ju nästan omöjligt, är det inga som säljer G längre eller har jag bara kassa kontakter? finns ju den röda saften (1,4 Butan) men den är ju inte alls lika bra =(
Citera
2004-06-22, 19:28
Bannlyst
Ja orginalet är fan inte lätt att få tag på i Gbg nu för tiden

Och den röda är lurig, blir bara helt väck av den, ingen typ gladkänsla som man får på riktig..

Finns inget finare än en redig näbb och en kork orginal
Citera
2004-06-22, 19:56
Medlem
kul att du använder uttrycket orginalet för den riktiga GHBn, det gör vi med.. fast det kanske är ett vanligt uttryck i GBG.

Har fått tag på lite olika sorter av den röda och den jag kan få tag på nu är rätt ok faktiskt, ungefär lika bra som den oljiga gula shoten. väldigt mkt mörkare röd än de tidigare jag haft.

Nä det finns inget som går upp mot det! =) fast får man tag på den riktigt finfina orginalet så behövs det ju egentligen ingen mava.
Citera
2004-06-22, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neuromotor
kul att du använder uttrycket orginalet för den riktiga GHBn, det gör vi med.. fast det kanske är ett vanligt uttryck i GBG.

Har fått tag på lite olika sorter av den röda och den jag kan få tag på nu är rätt ok faktiskt, ungefär lika bra som den oljiga gula shoten. väldigt mkt mörkare röd än de tidigare jag haft.

Nä det finns inget som går upp mot det! =) fast får man tag på den riktigt finfina orginalet så behövs det ju egentligen ingen mava.

Gissar på att vi har gemensamma vänner på nåt eller annat sätt. inte jättemånga som använder, mava orginal osv..
Citera
2004-06-22, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Gissar på att vi har gemensamma vänner på nåt eller annat sätt. inte jättemånga som använder, mava orginal osv..

näe det är nog sant.. det här var spännande. =)
Citera
2004-06-22, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neuromotor
näe det är nog sant.. det här var spännande. =)

Har du msn så skicka den i ett PM till mig så kan vi kolla mer
Citera
2004-06-22, 23:57
Medlem
du har fått ett PM..
Citera
2004-06-23, 00:05
Bannlyst
Jagf har addat dig, men du är inte online..
Citera
2004-06-23, 00:27
Bannlyst
Citera
2004-06-23, 02:42
Medlem
Holkens avatar
Hade ni samma kompisar eller vad är det frågan om!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in