Citat:
Tjenare nemesis1, efter ett antal månader på FB så har jag kommit fram till att du är killen som vet det mesta om droger. Men jag behöver hjälp! Mina föräldrar åker bort över en helg och det tänkte jag och mina kompisar inte gå till spillo. I alla fall vi har handlat 10 g grönt (bra kvalitet) 6 e tabbleter blå mitzar 2g tjack ca: 1 dl ghb och en massa benzo och lite amfetamin, samt 3 lsd lappar (shiva) Detta är vad vi har planerat att ta... per man. Vi har brukat droger förut men inte i närheten så här stora mängder. Vi har 3 dagar på oss innan mina föräldrar kommer hem.
Här kommer mina frågor:
1. Kommer vi att klara att ta allt detta per man på 3 dagar?
2. Kan man blanda drogerna?
3. Vi har ingen sitter men vi brukar oss klara oss... Rekomenderar du en sitter?
4. Har du några förslag i vilken ordning vi ska ta sakerna?
Tack i förhand!
Ps. väger 112 kg
1.
Vafan ska ni göra det för? Njut av syran, ecstasyn och amfetaminet vid 3 olika tillfällen istället (GHB:n uttalar jag mig inte om eftersom jag inte testat det själv och kan speciellt mycket objektiv fakta om drogen). Ni överlever säkert, men det är totalt bortkastat i min mening.
2. Först och främst:
KOMBINERA INTE AMFETAMIN OCH ECSTASY DÅ DET KAN OCH MED STÖRSTA SANNOLIKHET GER UPPHOV TILL PERMANENTA HJÄRNSKADOR!
Den enda kombinationen jag kan rekomendera av tjack, MDMA och LSD är de två sistnämnda ihop i en candyflip. Enligt min rekomendation tar ni då först MDMA:t tills ni känner att lyckokänslorna kickar in och först efter det suger ni på första blottern.
Gräset kan ni kombinera med samtliga, många tycker att det förhöjer rusen, men personligen gör jag inte det.
Benson kan ni använda om någon snedtrippar på syran och/eller till avtändningarna på både ecstasy, amfetamin och LSD.
3. Jag rekomenderar en sitter på LSD/candyflip.
4. Se svar på fråga #4.
PS. Då du tror att tjack och amfetamin är två skilda droger tycker jag att du ska skippa drogerna öht. Färsking.