2008-07-01, 20:40
Medlem
Ziltoids avatar
Låter som morgondagens löpsedel =)
Citera
2008-07-01, 21:33
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Tjenare nemesis1, efter ett antal månader på FB så har jag kommit fram till att du är killen som vet det mesta om droger. Men jag behöver hjälp! Mina föräldrar åker bort över en helg och det tänkte jag och mina kompisar inte gå till spillo. I alla fall vi har handlat 10 g grönt (bra kvalitet) 6 e tabbleter blå mitzar 2g tjack ca: 1 dl ghb och en massa benzo och lite amfetamin, samt 3 lsd lappar (shiva) Detta är vad vi har planerat att ta... per man. Vi har brukat droger förut men inte i närheten så här stora mängder. Vi har 3 dagar på oss innan mina föräldrar kommer hem.

Här kommer mina frågor:

1. Kommer vi att klara att ta allt detta per man på 3 dagar?

2. Kan man blanda drogerna?

3. Vi har ingen sitter men vi brukar oss klara oss... Rekomenderar du en sitter?

4. Har du några förslag i vilken ordning vi ska ta sakerna?

Tack i förhand!

Ps. väger 112 kg

1. Vafan ska ni göra det för? Njut av syran, ecstasyn och amfetaminet vid 3 olika tillfällen istället (GHB:n uttalar jag mig inte om eftersom jag inte testat det själv och kan speciellt mycket objektiv fakta om drogen). Ni överlever säkert, men det är totalt bortkastat i min mening.

2. Först och främst: KOMBINERA INTE AMFETAMIN OCH ECSTASY DÅ DET KAN OCH MED STÖRSTA SANNOLIKHET GER UPPHOV TILL PERMANENTA HJÄRNSKADOR!

Den enda kombinationen jag kan rekomendera av tjack, MDMA och LSD är de två sistnämnda ihop i en candyflip. Enligt min rekomendation tar ni då först MDMA:t tills ni känner att lyckokänslorna kickar in och först efter det suger ni på första blottern.

Gräset kan ni kombinera med samtliga, många tycker att det förhöjer rusen, men personligen gör jag inte det.

Benson kan ni använda om någon snedtrippar på syran och/eller till avtändningarna på både ecstasy, amfetamin och LSD.

3. Jag rekomenderar en sitter på LSD/candyflip.

4. Se svar på fråga #4.

PS. Då du tror att tjack och amfetamin är två skilda droger tycker jag att du ska skippa drogerna öht. Färsking.
Citera
2008-07-01, 21:45
Medlem
BigFatCones avatar
att blanda tjack och E ger troligtvis inte upphov till mer hjärnskador än bara E.. det är MDMAt som är boven i dramat där.. annars tar den kombon mer på hjärta och njurar..
Citera
2008-07-01, 21:55
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Detta var nyheter för mig, på vilket sätt är det farligt, och hur farligt är det?

Jag vet inte vad som händer, rent fysiologiskt. Men enligt rykte ska LSD öka neurotoxiciteten hos MDMA. Dessutom är det knappast kul att råka på en eventuell avtändning under ett pågående psykedelrus.

Jag kan däremot inte hitta någon källa på det just nu. Men jag vet att jag har läst om det på flertalet ställen.
Citera
2008-07-01, 21:57
Medlem
någotfints avatar
Hur var det nu, "knark ska vara en krydda i livet, inte själva måltiden", som någon så fiffigt sagt. Vad fan ska ni med allt det där till? Känns ju bara som ett stort slöseri att använda upp allt gott på 3 dar och kommer dessutom antagligen bara att leda till tråkigheter. Om ni bara ska sitta inne i huset och dega så räcker ju rökat och tjacket rätt långt, sen kan ni ju festa till det mot slutet och ta nån lapp syra eller en E om lusten skulle falla på.

Skicka det ni inte behöver till mig
Citera
2008-07-01, 21:58
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
att blanda tjack och E ger troligtvis inte upphov till mer hjärnskador än bara E.. det är MDMAt som är boven i dramat där.. annars tar den kombon mer på hjärta och njurar..

Att blanda tjack och E kan väl orsaka serotoninsyndrom(eller var det ngt annat?) p.g.a. dopaminet som tjacket frisätter kan få för sig att åka tillbaka till "serotoninbehållaren" och där ska den inte vara! MDMA frisätter serotoninet så det e därför "behållaren" är öppen

Obs
Jag har förmodligen fel på något där uppe men det är nog på rätt spår.
______
Edit:
Jag tror att det är Serotonergt syndrom jag menar med Serotoninsyndrom..
Citera
2008-07-01, 22:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Att blanda tjack och E kan väl orsaka serotoninsyndrom(eller var det ngt annat?) p.g.a. dopaminet som tjacket frisätter kan få för sig att åka tillbaka till "serotoninbehållaren" och där ska den inte vara! MDMA frisätter serotoninet så det e därför "behållaren" är öppen

Obs
Jag har förmodligen fel på något där uppe men det är nog på rätt spår.
______
Edit:
Jag tror att det är Serotonergt syndrom jag menar med Serotoninsyndrom..

njaej.. både tjack, MDMA och kola gör så att kroppen utsöndrar serotonin, dopamin och nor-adrenalin fast i olika mängd och på det stora hela så är det inte sådär jättebra att för hjärnan att få för mkt av vare sig det ena eller andra på en gång.. så på det sättet har du rätt.. om jag förstod wikipedia rätt så utsöndras både dopamin och serotnin i hjärnan och det är dit det ska så chansen att det åker fel känns så där.. men jag ska snoka lite i det..
Citera
2008-07-01, 22:14
Medlem
chaoswithins avatar
Sen är det ju rätt ovärt enligt mig att blanda tjack och E då jag tycker tjacket tar över nästan helt och man missar den härliga MDMA-känslan.

Detta gäller även för bra röka och E.

Och det är så JAG känner det så att det är inte skrivet i sten och kan kännas helt annorlunda för den som läser detta, så ilskna PM om att jag är en tjernobylskadad negerdvärg undanbedes.
Citera
2008-07-01, 22:42
Medlem
Thubbes avatar
Låter som en dyr helg, både för plånboken och kroppen... Lever de än?
Citera
2008-07-01, 22:45
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Sen är det ju rätt ovärt enligt mig att blanda tjack och E då jag tycker tjacket tar över nästan helt och man missar den härliga MDMA-känslan.

tjack har en förmåga att äga de flesta droger så att säga..
Citera
2008-07-01, 23:34
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
tjack har en förmåga att äga de flesta droger så att säga..

Offtopic: Ponera att man skjuter en 100 mg heroin i ena armväcket och 100 mg amfetamin i den andra simultaniously. Tror du heroinet eller tjacket tar över det andra eller blir det en helskev kombo?
Citera
2008-07-01, 23:36
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohew
Offtopic: Ponera att man skjuter en 100 mg heroin i ena armväcket och 100 mg amfetamin i den andra simultaniously. Tror du heroinet eller tjacket tar över det andra eller blir det en helskev kombo?
En halvfattig speedball , och speedballs ska ju vara rätt skevt om jag har fattat det rätt (Kola + H)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in