Citat:
Ursprungligen postat av Shirozaki
Jag vill gärna ge förslag på en ny avdelning. Då vi har medlemar med extremt varierande yrken, fritidsintressen, hobbies m.m. så tänkte jag att det kunde vara intressant med en avdelning där man i spikade trådar kan söka kontakt med medlemar som man delar yrke eller intressen med.
Jag t.ex. är intresserad av vården då det är mitt yrkesområde och det vore kul att få kontakt med andra som jobbar inom samma område inom vården för att kallprata eller utbyta tankar och erfarenheter med. Det uppskattas inte precis "Söker kontakt med person inom yrkeskåren x" i arbetsliv och arbetsmarknadsforumet. Privata kontakt detaljer behöver inte tillåtas men man kan ge en hint om att man finns och vill ha kontakt med likasinnade som i privata meddelanden och sedan överlåta övrig kommunikation till personerna ifråga och om dom vill ha offline kontakt.
Jag anser att du har en idé värd till eftertanke...
Din idé kanske inte passar i dagens Flashback, men med tanke på framtiden finns det anledning att fundera över din idé...
Jag tror nämligen att renodlade diskussionsforum som inte är intresserade av nya ideer kommer att självdö. Jag vill inte att Flashback skall självdö på grund av reaktionära åsikter...