Citat:
Ursprungligen postat av shizzle
Jag har hört nånting om att det finns en speciell rangordning på jobben på liseberg., där städarna är högst. Det är dom som har bäst betalt o glassigast jobb. Och att kaninerna behöver livvakter för att dom inte får prata och att barnen attakerar dom. Nån som kan bekräfta?
Jag kan dementera.
Städarna har inte bäst jobb.
De enda dagarna det är bättre att vara städare än någon annan är när det är soligt, varmt och ingen som spyr. Att de tre sakerna händer på samma dag på Liseberg är inte vanligt. Det lär aldrig hänt. De tror visserligen själva att de har det bästa jobbet men det är antagligen någon slags förnekelseprocess.
Det är enklare att rangordna jobbet ifrån botten där ALLTID Fast Food kommer att ligga. Stå i en pissvarm glasskiosk eller flippa burgare på BK är väl ingens dröm. Inget fast schema och jobbiga "chefer".
Jobbat på Liseberg på dåvarande Varuspel nuvarande Lyckohjul. Sjukt glassigt och sjukt kul! Den avdelningen rekommenderar jag över vilken som helst. På min andraplats kommer attraktion. Sitta brevid Flummen när den har break (som den alltid har) och sola medans teknikerna lagar är ingenting jag skulle sagt nej till.